سرپرست فرمانداری تالش در بازدید از مناطق سیل زده؛

قطع راه ارتباطی ۳ روستا در بخش حویق بر اثر سیل | خسارت به باغات کیوی و منازل روستایی

  پرینت
قطع راه ارتباطی ۳ روستا در بخش حویق بر اثر سیل | خسارت به باغات کیوی و منازل روستایی
شناسه خبر : 73171 | تاریخ انتشار : 27 شهریور 1402 - 19:11 | 100 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

فرامرز مرجانی، سرپرست فرمانداری تالش با اشاره به قطع راه ارتباطی روستای کهنه حیاط به روستاهای سفیدسنگان، شلقون و درزکری بخش حویق، از قطع گاز روستاهای درزکری و سفید سنگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ فرامرز مرجانی صبح امروز (دوشنبه ۲۷ شهریور) در بازدید از مناطق سیل زده تالش گفت: بارش شدید باران که از شب گذشته در شهرستان تالش شروع شده و کماکان ادامه دارد، منجر به طغیان رودخانه و جاری شدن سیل در نقاط مختلف این شهرستان شده است.

سرپرست فرمانداری تالش با اشاره به قطع راه ارتباطی روستای کهنه حیاط به روستاهای سفیدسنگان، شلقون و درزکری بخش حویق، از قطع گاز روستاهای درزکری و سفید سنگان خبر داد.

وی با اعلام آبگرفتی منازل و معابر روستایی و همچنین باغات کیوی در مناطق مختلف شهرستان، از حضور کارشناسان بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی جهت ارزیابی خسارت‌ها وارده خبر داد.

سرپرست فرمانداری تالش با بیان اینکه راه اصلی تالش – آستارا در محدوده سیاه کت بخش کرگانرود بر اثر آبگرفتی برای مدت کوتاهی مسدود شده بود، گفت: با حضور بموقع فرماندهی سپاه ناحیه تالش و تیم واکنش سریع بخشداری مرکزی و کرگانرود و اعزام دو دستگاه بیل بکهو مشکل رفع و عبور مرور برطرف شده است.

مرجانی با اعلام اینکه تیم‌های امدادی و تمامی دستگاه‌های اجرایی در آماده باش کامل هستند و در نقاط خطرآفرین حضور دارند، افزود: یک دستگاه بیل زنجیری و یک دستگاه لودر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان و یک دستگاه بیل زنجیری پیمانکار بند ز آب منطقه‌ای استان در روستای کهنه حیاط بخش حویق مستقر شده‌اند و پس از فروکش کردن آب رودخانه در اسرع وقت نسبت به بازگشایی مسیر اقدام خواهند کرد.

سرپرست فرمانداری تالش همچنین بیان داشت: به دلیل طغیان رودخانه خشکه رود ویزنه بخش حویق، تعدادی امکان مسکونی دچار آبگرفتگی شده‌اند و خسارت بسیار زیادی به باغات کیوی وارد شده است و برای رفع مشکل آبگرفتگی، دو دستگاه بیل چرخ لاستیکی در منطقه مستقر و مشغول لایروبی رودخانه می‌باشند.

برچسب ها
نوشته های مشابه
مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت در تبریز
تسلیت نماینده ولی فقیه در استان‌ و استاندار گیلان
پیام تسلیت مدیران دستگاه های اجرایی استان گیلان
شهادت خادم‌الرضا، خادم ملت ایران و شهید خدمت سید ابراهیم رئیسی تسلیت باد
آخرین تصاویر از بالگرد حامل رئیس جمهور در پایان افتتاح سد
بالگرد حامل رئیس جمهور دچار سانحه شد/سفر معاون رئیسی به همراه بخشی از اعضای دولت به تبریز
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.