آقازاده قلم خبرنگاران را بهترین اسلحه برای بیان مسائل و مشکلات جامعه دانست و گفت:

اختصاصی/صفیر گیلان؛سید علی آقازاده نماینده مردم رشت بعد از ظهر امروز شنبه در دیدار با بانوان خبرنگاران گیلان همزمان با  میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با بیان اینکه حمایت از خبرنگاران باید به صورت قانونی و با بهره گیری از ظرفیت‌های محلی باشد، اظهار کرد: بخشی از اقدامات نمایندگان مجلس در دو سال اخیر در راستای کار خبرنگاران و آگاهی بخشی به جامعه بوده است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه مسئولان باید به صورت داوطلبانه جهت رفع مشکلات خبرنگاران گام بردارند، افزود: خبرنگاران در صف اول جبهه فرهنگی کشور هستند و مایل هستیم رسانه‌های داخلی توسط صاحبان قدرت به رسمیت شناخته شود.

وی ادامه داد: فعالیت خبرنگاران به گونه‌ای است که می‌توانند مشاور رسمی مسئولان و مدیران نیز باشند لذا باید زمینه شنیده شدن مشکلات آنها فراهم شود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توجه دولت آقای رئیسی در مسایل فرهنگی گفت: خبرنگاران می توانند مشاور مدیران استان باشند.

آقازاده بیان کرد: تعطیلی کارخانجات و بی توجهی به صنعت، کشاورزی و گردشگری استان گیلان باعث بیکاری هزاران نفر و افزایش آسیب‌های اجتماعی شده است.

وی کاهش آمار ازدواج ، افزایش طلاق و فقر و فساد اقتصادی را ناشی از بی توجهی به طرفیت های فرهنگی استان دانست و گفت : معیشت با آسیب های اجتماعی یک رابطه مستقیم دارد و متاسفانه بواسطه بی توجهی به فرهنگ سازان ارزشی شاهد خیانت در حوزه های فرهنگی هستیم.

آقازاده قلم خبرنگاران را بهترین اسلحه برای بیان مسائل و مشکلات جامعه دانست و گفت: ما نباید مسائل را به جلسات ختم کنیم و  نظارت باید یک کار مستمر باشد من هم به عنوان نماینده در کنار بسیج رسانه در ساماندهی مسائل و دغدغه های استان هستم.

وی با اشاره به اینکه با بی توجهی به فعالان عرصه فرهنگ و رسانه‌ها خیانت کرده‌ایم، افزود: قلم خبرنگاران بهترین فرصت برای جلوگیری از مفاسد است.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری