صفیر گیلان  ؛فرمانده انتظامی فومن از دستگیری ۱۶ قمارباز در قهوه‌خانه‌ای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از قومن؛سرهنگ “حمیدرضا فیضی” در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری ، قمار را از نظر فردی و اجتماعی عملی قبیح و یک ناهنجاری عنوان کرد و اظهار داشت: جلوگیری از قمار نیاز به اقدامات فرهنگی و آگاه‌سازی مردم نسبت به آسیب‌های آن دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه پس از دریافت گزارشی مبنی بر پریایی مکان برگزاری قماربازی در فومن، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته و محرز شدن صحت موضوع، پلیس محل فعالیت قماربازان را در قهوه‌خانه‌ای در یکی از روستاها شناسایی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن از اعزام ماموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر و دستگیری ۱۶ نفر حین قماربازی خبر داد و تصریح کرد: در بازرسی از این مکان، ۲ دست آلات قمار، ۲۰ میلیون ریال وجه نقد و ۲ دفتر حسابرسی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی صورت گرفته از دفتر حسابرسی مشخص شد، گردش مالی این محل قماربازی روزانه حدود ۱۰۰ میلیون ریال بوده است بیان داشت: متهمان این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ فیضی در پایان گفت: اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد.