صفیر گیلان؛امروز هر انسان آزاده ای در برابر قدرت های مستکبر نظیر رژیم صهیونیستی بایستد ، جوانان دنیای اسلام او را میستایند

به  گزرش صفیر گیلان از رشت؛ آیت اله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت ، در نخستین جشنواره رسم جوانمردی که در رشت برگزار شد ،گفت: امروز هر انسان آزاده ای در برابر قدرت های مستکبر بایستد، جوانان دنیای اسلام او را می ستایند.
نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت نیز در نخستین جشنواره ملی رسم جوانمردی که در سالن نامجوی رشت برگزار شد ، اظهار داشت : جوانان و ورزشکاران خوب کشورمان شرایط حاکم بر دنیای امروز یعنی ایستادگی در برابر قدرت های زر و زور را درک می کنند و درود بر جوانان ورزشکاری که به ملیت و آیین ملت ها می اندیشند.

وی با اشاره به عدم حضور و بازی نمایندگان ورزش کشورمان در مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیستی در میادین بین المللی گفت : رژیم غاصب صهیونیستی غده ی چرکین در درون دنیای اسلام است و آن جوان ورزشکاری که حاضر می شود تا با این غده چرکین در صحنه های بین المللی ورزش با به رسمیت نشناختن این کشور و عدم حضور در میدان رقابت ،به ستیز برخیزد مایه فخر ملت های اسلامی و بلکه ملت های آزاده دنیاست.

آیت الله فلاحتی ادامه داد : امروز هر انسان آزاده ای در برابر قدرت های مستکبر نظیر رژیم صهیونیستی بایستد جوانان دنیای اسلام او را می ستایند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس عنوان کرد : از خداوند متعال برای ملت ایران ،جوانان غیور کشورمان و تمامی کسانی که متولی ارتقای جامعه ایرانی و اسلامی هستند بهروزی و سلامتی مسئلت دارم.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری