صفیر گیلان؛حمیدرضا فولادگر، رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت برای اصلاح ساختار سهام عدالت لایحه‌ای را به مجلس ارائه کرده است، گفت: این لایحه در کمیسیون در حال بررسی است. وی با بیان اینکه دولت همچنان کفالت ۵۰ میلیون سهام عدالت را […]

صفیر گیلان؛حمیدرضا فولادگر، رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت برای اصلاح ساختار سهام عدالت لایحه‌ای را به مجلس ارائه کرده است، گفت: این لایحه در کمیسیون در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه دولت همچنان کفالت ۵۰ میلیون سهام عدالت را بر عهده دارد، افزود: دولت در لایحه خود پیش‌بینی کرده تا درباره واگذاری سهام عدالت به دارندگان آن صندوق‌های مشترک سرمایه‌گذاری تشکیل شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اعلام اینکه جلسات متعدد کارشناسی برای بررسی لایحه دولت در کمیسیون برگزار شده است، اضافه کرد: ایراداتی در لایحه دولت و همچنین وضع موجود سهام عدالت وجود دارد که در حال بررسی آنها هستیم.

رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی تصریح کرد: تلاش بر این است تا لایحه اصلاح ساختار سهام عدالت پیش از اتمام سال جاری، برای بررسی به صحن علنی پارلمان ارائه شود.