با همراهی مدیران بخش صنعت فرماندار شهرستان از مجتمع نئوپان فومنات بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات این مجموعه بزرگ صنعتی شهرستان قرار گرفت.

اختصاصی/صفیر گیلان؛ فرامرز مرجانی فرماندار شهرستان با همراهی مدیران صنعتی با اعضای هیئت مدیره مجتمع نئوپان فومنات ملاقات  و گفتگو کرد.

مرجانی با بیان این که اشتغال و ایجاد فعالیت تولیدی در شهرستان مورد حمایت دولت است، نقش کارخانه نئوپان در تولید و صادرات را مورد توجه قرار داد.

وی با بیان این که پایداری و ایجاد اشتغال دو هدف مهم برای دست اندرکاران است، از توجه شهرستان فومن به اهمیت استمرار فعالیت این کارخانه پرداخت.

فرماندار فومن با قدردانی از نقش این کارخانه در تولید و اشتغالزایی برای شهروندان متخصص و کارگران زحمتکش، ابراز امیدواری کرد، نئوپان فومنات در توسعه فعالیت های خود موفق باشد و دولت نیز در این راه، نقش حمایتی خواهد داشت.

وی با تاکید بر تعهد شهرستان به تلاش برای مستمر نگه داشتن انتقال جریان انرژی گاز و برق برای فعالیت این کارخانه، گفت: تا جایی که در توان ماست، سعی خواهیم کرد تولید در این کارخانه استمرار یابد.

در این مجتمع تولیدی، ۴۷۸ کارگر در سه گروه کاری در ۲ شیفت ۱۲ ساعته مشغول به فعالیت هستند.

ظرفیت اسمی ماهانه تولید این کارخانه عبارت است از: نئوپان ساده ۳۷۸،۴۴۰ متر مکعب، ام دی اف خام ۱۰۵،۰۰۰ متر مکعب، نئوپان و ام دی اف ملامینه ۳،۶۷۵،۰۰۰ متر مربع، های گلاس ۵،۰۰۰،۰۰۰ متر مربع، کفپوش و دیوارپوش ۷۰۰،۰۰۰ متر مربع می باشد.

 

  • نویسنده : تنظیم،زلیخا صفری راسته کناری