به گزارش صفیر گیلان؛سرهنگ ” حسین محمدپور”با اشاره به ورود فزاینده گردشگران به استان گیلان گفت:محدودیت ترافیکی جاده های گیلان که از ۲۵ اسفند ۹۵ آغاز شده است تا ۱۴ فروردین ۹۶ ادامه خواهد داشت. وی با اشاره به ورود فزاینده گردشگران به استان گیلان،افزود: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح محدودیت […]


به گزارش صفیر گیلان؛سرهنگ ” حسین محمدپور”با اشاره به ورود فزاینده گردشگران به استان گیلان گفت:محدودیت ترافیکی جاده های گیلان که از ۲۵ اسفند ۹۵ آغاز شده است تا ۱۴ فروردین ۹۶ ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به ورود فزاینده گردشگران به استان گیلان،افزود: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح محدودیت ترافیکی در تمامی آزاد راه ها و بزرگراه ها و محورهایی که در آن ها محدودیت ترافیکی اعلام شده، ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان با تصریح براینکه در تمامی محورهای برون شهری در این ایام،عبور و مرور انواع تریلر و کامیون ممنوع است، گفت: تریلرهای حمل مواد سوختی و فاسد شدنی از این محدودیت مستثنی هستند.

وی با تاکید براینکه در روز ۱۳ فروردین ۹۶ عبور و مرور انواع تریلر و کامیون و کامیونت در جاده های برون شهری کشور ممنوع است، خاطرنشان کرد: رعایت قوانین از سوی رانندگان موجب کاهش حوادث در ایام نوروز خواهد شد.

رئیس پلیس راه گیلان با یادآوری اینکه تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۱۲ ظهر الی ۲۴ شب تاریخ های ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اسفندماه سال جاری و روز های ۴ ، ۱۰، ۱۱، ۱۲و۱۴ فروردین ماه سال ۹۶ در محور قدیم قزوین – رشت ممنوع است، ادامه داد: تردد این خودرو ها از ساعت ۸ صبح الی ۲۴ شب روز های ۲۸ ، ۲۹ و ۳۰ اسفند ماه سال جاری و ۱۱، ۱۲ و ۱۴ فروردین ماه سال ۹۶ در محور اردبیل – آستارا ممنوع است.#