صفیر گیلان؛فرماندار فومن با اشاره به اهمیت مدیریت صحیح شهرک های صنعتی و با بیان این که فضای سبز این شهرک نیازمند اصلاح و بهسازی است،

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان از فومن؛بازدید محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن از شهرک صنعتی کوچیچال فومن با حضور خلیل بهروزی فر نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان همراه بود، فرماندار شهرستان از تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان به منظور پیگیری مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی برگزار شد.

محسنی؛واگذاری شهرکهای صنعتی به هیات امناء در راستای رفع مشکلات واحد ها و تسهیل درتولید

محسنی در نشستی که با حضور جمعی از مدیران واحدهای صنعتی این شهرک برگزار شد ابتدا خواستار تشکیل هیات امنا و سپس احصای مشکلات توسط آن ها و بیان مشکلات اولویت بندی شده جهت رسیدگی شد.
محسنی ضمن بازدید از چند واحد تولیدی و اطلاع از مسائل و مشکلات آن ها اعلام کرد: با تشکیل هیات امنای شهرک صنعتی، زمینه پیگیری رفع مشکلات فعلی فراهم و در روند رسیدگی به خواسته های تولیدکنندگان تسهیل می شود.

محسنی فرماندار شهرستان پیرو این بازدید، از جمع بندی نکات احصاء شده در این بازدید میدانی و برنامه ریزی به منظور برگزاری جلسه کارگروه رفع موانع تولید در آینده نزدیک در شهرستان جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کوچیچال خبر داد.

فرماندار شهرستان با تاکید بر لزوم رسیدگی به وضعیت واحدهای راکد و رها شده در شهرک های صنعتی شهرستان فومن، اظهار کرد: با همت و پیگیری مدیران این شرکت صنعتی، هم شاهد ارتقای وضعیت سیما و منظر شهرک خواهیم بود و هم مشکلات واحدهای تولیدی به نحو بهتری احصاء و به منظور پیگیری، منعکس خواهد شد.

فرماندار فومن با اشاره به اهمیت مدیریت صحیح شهرک های صنعتی و با بیان این که فضای سبز این شهرک نیازمند اصلاح و بهسازی است، به مشکلات زون بندی در شهرک های صنعتی و عدم پیگیری و اهتمام محیط زیست در تسهیل شرایط فعالیت واحدهای تولیدی پرداخت.

تنزل درجه بندی زیست محیطی مهمترین چالش شهرک های صنعتی

سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اظهار کرد: درخصوص وضعیت درجه بندی زیست محیطی، با تنزل درجه از سوی محیط زیست مواجه شده ایم و ضرورت دارد مشکلات موجود هرچه سریع تر رفع شوند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در ارتقای شاخص های زیست محیطی شهرک های صنعتی در شهرستان، اظهار کرد: تصفیه خانه شهرک صنعتی کوچیچال در شرف تکمیل است و با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد تومان به زودی راه اندازی و به مدت یک سال توسط خود پیمانکار مدیریت می شود.

سعیدی کیا ضمن اشاره به معضل سرقت از واحدهای نیمه راکد و راکد که بدون نظارت رها شده اند، از پیگیری بحث روشنایی در این شهرک خبر داد.

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری