به گزارش صفیر گیلان؛محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن  و افتخاری نماینده با مسئولین کارخانه نئوپان فومن دیدار و گفتگو کردند. در این نشست که به منظور بحث و گفتگو درباره مسائل محیط زیستی و دغدغه های مرتبط با آلودگی در منطقه برگزار شد، محمود قاسم نژاد به همراه حجت الاسلام افتخاری نماینده مردم فومن […]

به گزارش صفیر گیلان؛محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن  و افتخاری نماینده با مسئولین کارخانه نئوپان فومن دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست که به منظور بحث و گفتگو درباره مسائل محیط زیستی و دغدغه های مرتبط با آلودگی در منطقه برگزار شد، محمود قاسم نژاد به همراه حجت الاسلام افتخاری نماینده مردم فومن و شفت، با مدیران و تعدادی از کارشناسان فعال در این کارخانه دیدار کرد.
فرماندار شهرستان فومن با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست به عنوان مسأله خطیری که همگان باید نسبت به آن آگاه باشند، ضمن حمایت از فعالیت اقتصادی واحدهای صنعتی فعال در شهرستان، خواهان رعایت استانداردهای محیط زیستی و نظارت مستمر بر میزان آلایندگی کارخانجات شهرستان شد.
قاسم نژاد که به منظور رسیدگی به مشکلات زیست محیطی روستای زیده و همچنین بررسی آخرین وضعیت خروج آب های جاری از کارخانه نئوپان به داخل کانال و مزارع این روستا با مدیران این کارخانه گفتگو کرد،

وی ضمن پرداختن به مشکلات ناشی از آلایندگی، خواستار اقدام به موقع مسئولین کارخانه در کاهش آلودگی محیط زیست شد.
در این جلسه، مدیران کارخانه نئوپان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مجتمع صنعتی، درخصوص اقدامات آتی برای کاهش مخاطرات زیستی و آلایندگی محیط زیست منطقه برنامه خود را به فرماندار ارائه کردند.

photo_2018-12-11_16-48-12 photo_2018-12-11_16-48-22 photo_2018-12-11_16-48-10