به گزارش صفیر گیلان،دکتر نصرتی،در دیدار با روسای پلیس راهور استان گیلان و شهرستان رشت با تاکید بر پیگیری و رفع مشکلات آبنما جهت راه اندازی مجدد و با اشاره به مشکلات پیش روی آبنمای بوستان ملت گفت:تا زمانی که مجوز استاندارد ارائه نشود اجازه استفاده نخواهیم داد . وی افزود: ۷ کیلومتر کابل استفاده شده است […]

 

به گزارش صفیر گیلان،دکتر نصرتی،در دیدار با روسای پلیس راهور استان گیلان و شهرستان رشت با تاکید بر پیگیری و رفع مشکلات آبنما جهت راه اندازی مجدد و با اشاره به مشکلات پیش روی آبنمای بوستان ملت گفت:تا زمانی که مجوز استاندارد ارائه نشود اجازه استفاده نخواهیم داد .

وی افزود: ۷ کیلومتر کابل استفاده شده است که در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد خطر برق گرفتگی دارد و ما در برابر جان شهروندان مسئول هستیم.

وی همچنین به نظر فرماندهی انتظامی در خصوص تماس های مکرر با ۱۱۰ در زمان فعالیت این آبنما اظهار کرد:صدای موزیک، تجمع و دست زدن مردم، مشکلاتی را برای ساکنین آن محدوده ایجاد می‌کند .

شهردار رشت همچنین با اشاره به مکث خودروها برای دیدن آبنما و مشکلات ترافیکی گفت:پیشنهاد دیوار ۵ متری با نقاشی سه بعدی را مطرح کردم .

سرهنگ محمدی نیز با بیان اینکه جانمایی آبنما مناسب نبود گفت:در زمان احداث نظر پلیس خواسته نشد حالا با نزدیک به ۹ میلیارد هزینه،خواستار تایید هستند .

رئیس پلیس راهور استان گیلان افزود:تا زمانی که پارکینگ این مجموعه راه اندازی نشود،مورد تایید ما نخواهد بود .