به گزارش صفیر گیلان؛  در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و بهار علم و معرفت با حضورمدیر کل محترم نوسازی مدارس استان گیلان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، نماینده مردم شریف بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی،رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه سازاستان ، زوج خیّر حاج رحیم موثق و همسرمکرمه […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛  در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و بهار علم و معرفت با حضورمدیر کل محترم نوسازی مدارس استان گیلان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، نماینده مردم شریف بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی،رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه سازاستان ، زوج خیّر حاج رحیم موثق و همسرمکرمه و خانواده بزرگوارش و برخی از مسئولین استانی پروژه زنده یاد محمد موثق بندر انزلی در روز پنج شنبه ۱۵ شهریور ماه افتتاح و به بهره برداری رسید.

مهندس مقدم در آئین افتتاح این آموزشگاه ضمن تشکر از خیرین ارجمند مدرسه ساز به ویژه خانواده معظم موثق افزود: خیرین محترم همیشه یار و مددکار نظام آموزشی هستند.

وی با برشمردن ارزش کار خیرین محترم مدرسه ساز یادآور شد،بخشش اموال کار سخت و بسیار با ارزش است که نصیب هر کسی نخواهد شد.

مهندس مقدم با پرداختن به ویژگی های مدرسه فوق تصریح نمود: پروژه فوق یکی از کار آمد ترین ،مدرن ترین و زیبا ترین پروژه آموزشی استان است که دارای سالن اجتماعات، نماز خانه ،آزمایشگاه ، کتابخانه مستقل و محله محور ، سایت کامپیوتر و کارگاه خلاقیت بوده و به شهروندان فهیم شهرستان انزلی خدمات آموزشی ارائه خواهد نمود.

وی اتمام و تکمیل و به مرحله بهره برداری رسیدن این مدرسه را مرهون همت والا خانواده موثق از خیرین ارزشمند مدرسه ساز دانست و اظهار داشت:تاریخ آموزش و پرورش استان خدمات ارزشمند این خانواده  را فراموش نخواهد کرد.

گفتنی است پروژه طالقانی بندر انزلی با ۱۵ کلاس درس در ۳ طبقه و در زمینی به مساحت ۳۰۰۰متر مربع  وبازیربنایی بالغ بر ۲۲۹۶مترمربع و با تقبل هزینه ای بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان توسط خانواده موثق ازخیرین محترم مدرسه ساز استان گیلان و شهرستان انزلی و با مشارکت دو میلیارد تومانی اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان تکمیل و در راستای توسعه علم و معرفت تقدیم مردم این شهرستان  شد.

شایان ذکر است در این آموزشگاه که توسط حاج رحیم موثق  و همسر مکرمه اش سیمین موقر به نام فرزند مرحومشان زنده یاد محمد موثق ساخته شده، بیش از ۴۰۰ دانش آموز مشغول به تحصیل می شوند.