صفیر گیلان؛دادستان صومعه سرا تصریح کرد ؛در شهرستان صومعه سرا  رئیس زیاد داریم ولی مدیر نداریم همه کار می کنند ولی مدیریت بلد نیستند و اگر مدیریت بلد بودند که وضع ما این نبود و مردم این همه مشکل نداشتند.

اختصاصی/صفیر گیلان،هادی بشری دادستان شهرستان صومعه‌سرا امروز در نشست با رسانه ها به مناسبت هفته قوه قضاییه و نیز سالگرد شهادت شهید مظلوم بهشی  با یک تقدیر ویژه از رسانه ها گفت: اگر امروز کارکرد دستگاه قضا و مجموعه دادگستری شهرستان دیده می شود به پشتوانه همکاری رسانه است.

بشری پیگیری مجموعه دادگستری شهرستان را در حوزه مشکلات مردمی حاصل بیان و گزارشات رسانه در کمبودها و نواقص دانست و گفت: بسیاری از گره ها و خلاء با همکاری رسانه ها بر طرف می شود.

دادستان صومعه سرا  موضوع دوم را گلایه از برخی کارکرد مدیران خواند و گفت: برخی از افراد که در این شهرستان تریبون به دست هستند هنوز در چهار دیواری ذهن خود محصورند و هیچ وقت بیرون نمی آیند و به صلاح شهرستان فکری نمی کنند بلکه فقط به خود می اندیشند.

وی فاکتور سازی و دیوار چینی روی پارک شهر در شهرستان توسط برخی تریبون به دست ها را نقد کرد و گفت: با پشت میز نشینی نمی توان به نفع  مردم کار کرد و ای کاش چنین مسئولانی مدیریت یک کوچه را می گرفتند.

بشری رضایت مردم را مهم خواند و گفت: وقتی به این حوزه امدم یعنی دل به دریا زدم و در دریا برای رضای مردم گام برداشتم اگر چه خیس شدم ولی رضایت مردم مهم است .

وی افزود: امروز بنده نیز می توانم پشت میز کارم بنشینم  و زندگی خودم را داشته باشم ولی هر جا نیاز بوده ورود کردم و به همه زدم و جایی نیاز بوده ورود کردم .

بشری دادستان صومعه سرا  از اجرای حکم رفع تصرف از دو قطعه زمین در روستای گاز گیشه خبر داد و گفت: این زمین ۴۰ هزار متر در راستای احیای حقوق عامه رفع تصرف شد و به دست مردم داده شد.

دادستان صومعه لایروبی رودخانه را یک دغدغه خواند و گفت: وجود شن و ماسه در رودخانه در طولانی مدت  مسیر آب و رودخانه را منحرف می کند در حالی که لایروبی می تواند در بحث پروژه عمرانی نیز کمک کند.

وی با ابراز گلایه از مدیرانی که فقط کتابچه قانون را در دست دارند گفت:مسئول می تواند با بررسی  کار را بدون آسیب انجام بدهد در حالی که در شهرستان  مسئول بعد شش ماه نظر می دهد و بعد ارگانی دیگر شش ماه بعد، و بعد هم استان که استان باید مدیر پروژه را ببیند و ….تا مجوز صادر شود و این یعنی عدم انجام امور و مشکلات مردم است که آسیب در شهرستان را زیاد کرده است..

دادستان صومعه سرا تصریح کرد ؛در شهرستان صومعه سرا  رئیس زیاد داریم ولی مدیر نداریم همه کار می کنند ولی مدیریت بلد نیستند و اگر مدیریت بلد بودند که وضع ما این نبود و مردم این همه مشکل نداشتند.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری