در جلسه رسیدگی به شکایات، درخواست ها و پیشنهادات واصله شرکت گاز استان گیلان مقرر شد آدرس سامانه های خدمات الکترونیک و اپلیکیشن گاز برای بیش از یک میلیون مشترک گاز ارسال شود.

به گزارش صفیر گیلان؛ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه رسیدگی به شکایات درخواست ها و پیشنهادات واصله این شرکت در راستای حفظ حقوق شهروندی و مشتری مداری با اشاره به اهمیت موضوع اطلاع رسانی گسترده تر سامانه های الکترونیک گاز بویژه نرم افزار موبایلی (اپلیکیشن) اظهار داشت: باید با همکاری رسانه ها و سازمان های آموزشی و تبلیغی، این خدمات در میان حوزه های مختلف مصرف اطلاع رسانی شود.

وی در همین راستا افزود: برای افزایش میزان استفاده کنندگان از اپلیکیشن، در آینده پیامک های صورتحساب گاز همراه با آدرس نصب نرم افزار، برای کلیه مشترکینی که اطلاعات آنها در سامانه شرکت گاز به ثبت رسیده است ارسال خواهد شد.

حسین اکبر با تأکید بر گسترش هرچه بیشتر خدمات غیرحضوری و الکترونیک شرکت برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در سطح استان گفت: لازم است کلیه رؤسا و کارکنان با بررسی سامانه های ارائه خدمات غیرحضوری، با ارائه پیشنهادهای مفید و سازنده، موجب تقویت کارایی و اثربخشی هرچه بیشتر این سامانه ها شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: با هدف افزایش رضایتمندی مشترکین، پروژه های کیفی گسترده ای همچون نرم افزار موبایلی، تلفن گویای ۳۴۱۴و سامانه متمرکز مرکز پیام و اتفاقات گاز در سطح شرکت گاز به اجرا درآمده ولی این به معنای پایان خدمت رسانی نبوده و باید هر روز برای بهتر شدن و ارائه خدمات شایسته تر تلاش نماییم.

همچنین در این جلسه که با حضور رؤسای ادارات گاز شهرستان ها از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد، گزارشی از پاسخگویی به پیام های وارده در فروردین ماه سال جاری به سمع و نظر اعضا رسانده شد که بر اساس آن پیام های ورودی فروردین سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۴۴ درصد کاهش داشته است.