به گزارش صفیر گیلان؛با حکم محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، ماکان پدرام به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان گیلان منصوب شد. در این مراسم که با حضورمعاون بر نامه ریزی ومدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ،لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و جمعی از […]

به گزارش صفیر گیلان؛با حکم محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، ماکان پدرام به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان گیلان منصوب شد.

در این مراسم که با حضورمعاون بر نامه ریزی ومدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ،لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار گردید، ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله مهندس خاوری، مهندس ماکان پدرام به عنوان مدیرکل جدیدراه و شهرسازی این استان معرفی شد.

7e6f7d66c9-5c0faf7dc2fbb8d8008b99a6 (1)
لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود با ابراز رضایت عملکرد مجموعه راه وشهرسازی کشور ،مهندس خاوری را مدیر پرتوانی توصیف کرد که کارنامه درخشانی در حوزه راه وشهرسازی استان برجای نهاده است.
دکتر امینی معاون بر نامه ریزی ومدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، استان گیلان را به پاس فرهنگ وتمدن غنی ومقاومت های مردمش در اعصار مختلف، استانی برجسته قلمداد کرد وگفت : وزارت راه شهرسازی نیز در تقسیم کار ملی نقش مهمی در استان ایفا نموده وگیلان به لحاظ دارابودن مدل های چهارگانه حمل ونقل جاده ای ،ریلی، هوایی ودریایی ازجایگاه ویژه وممتازی درسطح کشور برخوردار است.
وی افزود:در مبحث شهرسازی ومهندسی سازه وساختمان ، استان گیلان جز سرامدهای کشور است واندیشمندان بزرگی دراین زمینه تلاش کرده اند ودر بهبود وبهینه کردن خدمات مهندسی در حوزه های سازه وساختمان وپایه های شهرسازی وتمدن شهری تلاشهای ثمربخشی انجام داده اند.
معاون برنامه ریزی ومدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با اشاره به عدم توانایی دولت درتامین منابع مالی برای احداث آزادراههای جدید در استان گفت: اتصال کلان شهر رشت به شهرهای پرجمعیت استان از طریق شبکه آزاردراهی نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی است ومی طلبد که سازندگان وپیمانکاران محلی در این عرصه ورود کنند.
در ادامه مهندس پدرام مدیر کل راه وشهرسازی گیلان ضمن تشکر از اعتماد وزارت راه وشهرسازی به توانمندی ایشان،خاطر نشان کرد :با توجه به شرایط حاضر تمام تلاش خود را دارم تا بر اساس سیاستهای ابلاغی وزارت راه وشهرسازی در حوزه های مختلف مجموعه تحت امر این اعتماد را به نحو شایسته ای پاسخگو باشم.
ماکام پدرام پیش از این مدیر اجرایی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بود و جایگزین علی خاوری در این سمت می‌شود.