صفیر گیلان؛به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ؛ مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با خانواده معظم شهید مدافع حرم در آستانه اشرفیه دیدار نمود.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ پیش از ظهر امروز سه شنبه دوم آذر ماه ۱۴۰۰ در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا عزیز و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان طی سفر یکروزه به شهرستان آستانه اشرفیه به همراه مهندس ابراهیم نجفی نماینده مردم شریف آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، دکترحمید رضائی لاکسار فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه، حاج بهمن یعقوبی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان، کریمی مدیرآموزش و پرورش شهرستان لاهیجان و فرماندهان سپاه نواحی لاهیجان و آستانه اشرفیه و برخی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی با حضور در منزل شهید والامقام جمال رضی با خانواده معظم این شهید دیدار نمودند.

مهندس دقیق در این دیدار با گرامیداشت هفته بسیج افزود: هفته بسیج فرصت مغتنمی جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و ایثارگران گرانقدر و تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین جایگاه شهدا در نظام مقدس اسلامی، اظهار داشت: ما همیشه باید یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بداریم.

مهندس دقیق تصریح نمود: شهدا مظهر اقتدار، امنیت و آرامش هستند و ما هرچه داریم به برکت خون پاک شهدای گرانقدر می باشد.

گفتنی است در این دیدار صمیمی پدر گرانقدر شهیدجمال رضی به بیان خاطرات و خصوصیات اخلاقی شهید از شهدای مدافعین حرم و حریم اهل بیت (علیهم‌السلام) پرداخت.

شایان ذکر است در پایان مهندس دقیق مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با اهدای لوح تقدیر از این اسوه صبر و استقامت تجلیل به عمل آورد.