در آستانه هفته تامین اجتماعی دکترحسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با رییس و اعضای نظام پزشکی استان به منظور هم اندیشی و تبادل نظر دیدار و گفتگو نمودند 

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان  به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان گیلان : در ابتدای این نشست که در محل سازمان نظام پزشکی استان در رشت برگزار شد دکتر برزیگر رییس سازمان نظام پزشکی استان با بیان اینکه تامین اجتماعی به عنوان بیمه پایه نقش مهمی در میزان تعرفه های پرداختی دارد اظهار کرد: تعامل و همکاری نظام پزشکی با مدیریت درمان به عنوان نماینده سازمان تامین اجتماعی در رسیدن به اهداف مشترک برای ارائه خدمات درمانی بهتر به مردم بسیارمهم خواهد بود.

در این جلسه دکترحسین ابراهیمی مدیردرمان تامین اجتماعی استان ضمن قدردانی از جامعه پزشکی استان برای همراهی با سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت مدیریت درمان تامین اجتماعی همواره در تلاش است تا با ایجاد همگرایی و تعامل سازنده با پزشکان و موسسات طرف قرارداد موجبات دریافت خدمات درمانی باکیفیت برای بیمه شدگان را فراهم آورد.
مدیردرمان تامین اجتماعی استان اظهار کرد در روز های اخیر بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از مطالبات طرف قرار داد در استان پرداخت شد. وی  همراهی طرف های قرار داد در استان به ویژه در اجرای نسخه الکترونیک را مطلوب بیان نمود و افزود: هم اکنون نزدیک به صد درد نسخ در استان به صورت الکترونیک صادر می گردد.
شایان ذکر است در این جلسه روسای انجمن داروسازان ، آزمایشگاهیان ، پزشکان عمومی و متخصص، رییس گروههای فیزیوتراپی، مامایی بیمارستانها مشکلات و نقطه نظرات خود را مطرح و مقرر شد تا مدیریت درمان استان پیشنهادات مطرح شده توسط اعضای نظام پزشکی استان را برای اتخاذ راهکار به ستاد مرکزی سازمان انعکاس نمایند.