مدیریت لحظه ای، آنی و قوی در ارتقای عملکرد مدیران حائز اهمیت است/ نبود نظارت موجب کندی در پیشرفت فعالیت ها می شود

  پرینت
مدیریت لحظه ای، آنی و قوی در ارتقای عملکرد مدیران حائز اهمیت است/ نبود نظارت موجب کندی در پیشرفت فعالیت ها می شود
شناسه خبر : 22027 | تاریخ انتشار : 16 دی 1397 - 21:30 | 5891 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت:یکی از آسیب هایی که موجب کند پیش رفتن عرصه های مختلف در جامعه شده، نبود نظارت صحیح است. به گزارش صفیر گیلان ، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان بنادر و دریانوردی استان با اشاره به اینکه گیلان دروازه ورود تمدن اروپا […]

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت:یکی از آسیب هایی که موجب کند پیش رفتن عرصه های مختلف در جامعه شده، نبود نظارت صحیح است.

به گزارش صفیر گیلان ، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان بنادر و دریانوردی استان با اشاره به اینکه گیلان دروازه ورود تمدن اروپا به ایران محسوب می شود اظهار کرد: خزر راه آبی گیلان به کشورهای حاشیه این دریا است.

وی در ادامه استفاده از توان منابع انسانی در ارتقای عملکرد دستگاه ها را از نکته های مهم مدیریتی عنوان کرد و افزود: بیشترین بهره وری از سرمایه های اندک هنر مدیریتی است و مسئولان باید این امر را در فعالیت های خود لحاظ کنند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مدیریت لحظه ای، آنی و قوی در ارتقای عملکرد مدیران حائز اهمیت است، تصریح کرد: وجود اتاق اندیشه ورز در مدیریت همه جانبه و خروج از بحران تاثیرگذار است.

آیت الله فلاحتی، نظارت قوی مدیران نسبت به نیروهای زیرمجموعه و امور مالی را سبب موفقیت دستگاه ها خواند و بیان کرد: وجود سرمایه بدون نیروی دست پاک آسیب است.

وی به قدمت فعالیت اداره کل بنادر و دریانوردی در بندر انزلی اشاره کرد و گفت: خزر بزرگ ترین دریاچه جهان محسوب می شود و نقطه قوت مبادلات بازرگانی ایران با کشورهای حاشیه این دریا است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر افزایش نظارت مسئولان در بخش های مختلف جامعه، خاطرنشان کرد: یکی از آسیب هایی که موجب کند پیش رفتن عرصه های مختلف در جامعه شده، نبود نظارت صحیح است.

آیت الله فلاحتی به اعمال تحریم ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: اثر تحریم ها زیاد نبوده اما افزایش نرخ کالا به دلیل نبود نظارت دستگاه های اجرایی در بازار است.

وی تصریح کرد: نظارت جدی می تواند یک مدیر را کارآمد، موفق و مولد نشان دهد.

استفاده از توان بخش خصوصی در توسعه بندر انزلی

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان نیز در دیدار مذکور به سرمایه گذاری بخش خصوصی برای توسعه بندر انزلی اشاره کرد و گفت: از توان بخش خصوصی در زمینه عمرانی، انبارداری، سردخانه و … بندر انزلی استفاده می کنیم.

حمیدرضا آبایی از فعالیت ۱۰ پست اسکله در بندر انزلی خبر داد و افزود: ۵ پست اسکله در حال احداث است و در آینده به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به شرایط اعمال تحریم ها، بیان کرد: اکنون فعالیت بنادر شمالی مهم تر از بنادر جنوبی است و امکان تهیه و تامین نیازهای کشور از بنادر شمالی وجود دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان به قدمت ۲۰۰ ساله بندر انزلی اشاره کرد و یادآور شد: پیاده راه برای استفاده شهروندان و گردشگران در موج شکن غربی بندر انزلی احداث می شود.

photo_2019-01-06_12-22-19 photo_2019-01-06_12-22-24

 

برچسب ها
نوشته های مشابه
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
بین ۱.۵ تا ۲ درجه دمای هوا در تابستان پیش رو گرم‌تر خواهد شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.