به گزارش صفیر گیلان؛محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن به همراه رسول آمویی مدیر منطقه مخابرات استان گیلان و جمعی از مدیران شرکت مخابرات استان گیلان، به منظور بررسی کارکرد، آنتن دهی و رفع مشکلات خدمات مخابراتی، از نقاط مختلف شهرستان فومن بازدید کردند. در این بازدید میدانی که در سطح شهر و روستاهای دو […]

به گزارش صفیر گیلان؛محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن به همراه رسول آمویی مدیر منطقه مخابرات استان گیلان و جمعی از مدیران شرکت مخابرات استان گیلان، به منظور بررسی کارکرد، آنتن دهی و رفع مشکلات خدمات مخابراتی، از نقاط مختلف شهرستان فومن بازدید کردند.

در این بازدید میدانی که در سطح شهر و روستاهای دو بخش مرکزی و سردار جنگل شهرستان فومن انجام شد، مسئولین با حضور در شماری از روستاهای دو بخش شهرستان، به بررسی کیفیت آنتن دهی مخابراتی پرداختند و همچنین از مشکلات مختلف ارتباطی مشترکین مطلع شدند.

محمود قاسم نژاد با بیان این که برقراری ارتباطات و استمرار خدمات با کیفیت مخابراتی از دغدغه های دولت و الزامات توسعه در شهرستان می باشد، با ارائه گزارشی از مهم ترین مسائل و مشکلات شهرستان در حوزه مخابرات، خواستار بهبود خدمات ارائه شده به مردم، توسعه زیرساخت مخابراتی و ارتقای تجهیزات و خدمات موجود شد.

قاسم نژاد و آمویی با حضور در هتل معین و بررسی کندی آنتن دهی در آن، به ارائه راهکار مناسب جهت رفع مشکل مخابراتی در این هتل پرداختند. مقرر گردید جهت ارائه خدمات حمایتی از جمله  ارائه خدمات دیتا به این هتل اقدام لازم صورت پذیرد.

در ادامه این بازدید، فرماندار شهرستان فومن و مهندس آمویی با حضور در روستاهای دهستان آلیان و همچنین سردار جنگل از جمله زیده بالا، تطف رود و لتین پرد، به بررسی مشکلات مشترکین پرداختند و ضمن ارائه راهکارهای مؤثر جهت بهبود دریافت خدمات مخابراتی، جهت رفع شماری از مشکلات موجود، دستورات لازم را صادر کردند.

همچنین فرماندار شهرستان و مدیر منطقه مخابرات استان گیلان با حضور در دهستان های آلیان و سردار جنگل به پیگیری مشکلات مشترکین و مردم پرداختند و در این راستا، مهندس آمویی دستور داد که نسبت به رفع مشکل مخابراتی مردم در روستاهای توسه کله و موسی کوه در دهستان آلیان اقدام شود.

به علت قطع کابل ها در اثر بارندگی و وزش باد شدید، مردم این منطقه با مشکلاتی در حوزه ارتباطات مخابراتی مواجه بوده اند.

قاسم نژاد  با تأکید بر این که رفع مشکلات مردم  در صدر دستور کار دولت قرار دارد، بر عزم خود در دعوت از مدیران استانی برای بازدید از منطقه و آگاهی از مسائل و کاستی ها به منظور رفع این  مشکلات تأکید کرد.

در ادامه این بازدید، تأسیسات و همچنین کیفیت خدمات مخابراتی در روستاهای گشت رودخان، قلعه رودخان، فوشه و حیدرآلات در بخش مرکزی نیز مورد بازدید و بررسی مسئولین قرار گرفت.

در این بازدید میدانی، ترابی و منتظری بخشداران مرکزی و سردار جنگل شهرستان فومن و همچنین مهندس پارسائی معاون شبکه، ربیعی معاون تجاری و رحمدل مدیر ارتباطات سیار شرکت مخابرات استان گیلان نیز حضور داشتند.