به گزارش صفیر گیلان، از رشت، سرهنگ پاسدار عباس بایرامی معاون هماهنگ‌کننده و دبیر ستاد راهیان‌نور سپاه قدس گیلان از مراسم افتتاحیه راهیان‌نور غرب کشور در سال جاری هم‌زمان با سالگرد عملیات بازی‌دراز و با حضور ۳۰هزار نفر از زائران این مناطق عملیاتی در ارتفاعات بازی‌دراز شهر سرپل‌ذهاب استان کرمانشاه خبر داد. معاون هماهنگ‌کننده‌ی سپاه قدس […]

به گزارش صفیر گیلان، از رشت، سرهنگ پاسدار عباس بایرامی معاون هماهنگ‌کننده و دبیر ستاد راهیان‌نور سپاه قدس گیلان از مراسم افتتاحیه راهیان‌نور غرب کشور در سال جاری هم‌زمان با سالگرد عملیات بازی‌دراز و با حضور ۳۰هزار نفر از زائران این مناطق عملیاتی در ارتفاعات بازی‌دراز شهر سرپل‌ذهاب استان کرمانشاه خبر داد.

معاون هماهنگ‌کننده‌ی سپاه قدس گیلان تشریح کرد: این مراسم روز جمعه ۰۲/۰۷/۹۷ در ارتفاعات بازی‌دراز شهر سرپل‌ذهاب با حضور ۲۵۰نفر از زائران گیلانی حاضر در این مناطق عملیاتی برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد راهیان‌نور سپاه قدس گیلان افزود: این زائران به مدت ۳روز و از یادمان‌های بازی‌دراز، شهدای مرصاد و محل شهادت اولین شهدای استان گیلان در منطقه‌ی پل داداش‌خان سرپل‌ذهاب دیدار خواهند کرد.

عملیات  بازی دراز در محور سر پل‌ذهاب در غرب استان کرمانشاه و ارتفاعات بازی دراز به صورت نیمه گسترده در روزهای ابتدایی اردیبهشت ماه ۱۳۶۰ به فرماندهی مشترک انجام شد.«بازی دراز» مجموع ارتفاعاتی استراتژیک، پر اهمیت و صعب‌العبور با میدان دید و تیر وسیع است که در ابتدای جنگ به دست مزدوران بعثی افتاد و رزمندگان مجاهد اسلام با فدا کردن جان پاک خویش آن را از دشمن بازستانده و پرچم افتخار را بر قله‌های آن به اهتزار در آوردند. این فرماندهان شهید  به نامهای…..

خلبان شهید علی‌اکبر شیرودی

شهید غلامعلی پیچک

شهید محسن وزوایی

روحانی شهید محمود غفاری

شهید علیرضا موحد دانش

شهید اصغر وصالی

شهید سعید گلاب