با حضور مهندس اکبر مدیر عامل شرکت گاز گیلان و به منظور تکریم و معارفه رئیس شرکت گاز شهرستان فومن، از زحمات مدبری رئیس سابق این شرکت قدردانی و وارسته رئیس جدید آن، معارفه شد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان از فومن ؛صبح امروز چهارشنبه مورخ ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۰، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با حضور در شهرستان فومن، با محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن ملاقات کرد.
در این دیدار که به منظور تکریم و معارفه رئیس شرکت گاز شهرستان فومن برگزار شد، از زحمات مدبری رئیس سابق این شرکت قدردانی و وارسته رئیس جدید آن، معارفه شد.

محسنی با اشاره به خدمات ارائه شده به شهروندان و روستاییان در قالب طرح های گازرسانی به شهرستان، از تلاش های رئیس سابق قدردانی و برای رئیس جدید آرزوی موفقیت کرد.

فرماندار فومن اظهار کرد: دولت و نظام در بحث گازرسانی اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده که باعث شده، شاخص دسترسی به نعمت گاز در شهرستان به ۹۹،۸ درصد برسد که از میانگین استانی بالاتر است.
وی با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع و توسعه خدمات رسانی به مردم، برنامه ریزی و هدفگذاری به منظور توسعه فعالیت های این شرکت در شهرستان را مورد توجه قرار داد.

محسنی همچنین در ادامه، بر لزوم پیگیری و آمادگی شرکت گاز به منظور رفع کاستی ها تاکید کرد و افزود: با توجه به نزدیکی فصل سرما، تمامی تمهیدات جهت خدمات رسانی پایدار به مردم اندیشیده شود.
حسین اکبر در این نشست، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت گاز در استان، اظهار کرد: تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان فومن از نعمت گاز برخوردارند و خدمات رسانی شرکت گاز به مردم ادامه دارد.