صفیر گیلان؛در نشستی حمید ابراهیمی مربی حرفه ای فومنی که به عنوان مربی منتخب استان گیلان به اردوی تیم ملی بوکس در شیراز دعوت شده است قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان از  فومن، روز چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱، با حضور جمعی از مسئولین شهرستان، آقای حمید ابراهیمی مربی فومنی بوکس تجلیل شد.

در نشستی که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشداران و فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج و انتظامی شهرستان، شهردار و عضو شورای شهر فومن، رئیس دفتر نماینده و تعدادی از اهالی ورزش شهرستان برگزار شد، از زحمات و موفقیت های آقای حمید ابراهیمی مربی حرفه ای فومنی که به عنوان مربی منتخب استان گیلان به اردوی تیم ملی بوکس در شیراز دعوت شده است قدردانی شد.

فکور فرماندار شهرستان با اشاره به اهمیت فرهنگ پهلوانی در میان ورزشکاران ایرانی، نقش اخلاق و منش پهلوانی را مورد توجه قرار داد.

وی با بیان این که ضرورت دارد تجارب قهرمانان رشته های مختلف ورزشی با دیگران منتقل و آموزش داده شود، گفت: جایگاه شهرستان فومن اکنون با این رخداد ارتقاء یافته است و آقای ابراهیمی به عنوان الگو برای جوانان فومنی مطرح است که ظرفیتی برای ترویج فرهنگ ورزش و کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی است.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری