فکور ضمن اشاره به این که همه باید احساس مسئولیت کنند، با بیان این که مرخصی تمام مدیران مرتبط با تنظیم بازار لغو شده است، افزود: گزارش نهادهای متولی به فرمانداری باید کامل منظم و مستمر باشد.

به گزارش صفیر گیلان از فومن؛ در روز شنبه مورخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان فومن به ریاست موسی فکور فرماندار شهرستان فومن برگزار شد.

فکور با اشاره به این که در شرایط خاصی قرار داریم، اظهار کرد: در این اوضاع دشوار که دولت تمام توان خود را جهت جلوگیری از فساد و تضییع حقوق مردم به کار گرفته، باید اقداماتی مراقبتی انجام شود.

فرماندار شهرستان با بیان این که مدیران متولی امر باید در صحنه حضور داشته باشند، اظهار کرد: مردم با دیدن نظارت مسئولان در بازار احساس آرامش می کنند.

وی با تاکید بر این که بازرسی ها باید هدفمند و مستمر باشد، خواستار ارائه برنامه بازرسی ادارات شد.

فکور با تاکید بر لزوم نظارت بر وضعیت اقلام اساسی، اشاره کرد که توجه به سایر کالاها نیز نباید ضعیف شود. کمبودها باید رصد شود و توزیع به صورت عادلانه انجام شود.

وی ضمن اشاره به این که همه باید احساس مسئولیت کنند، با بیان این که مرخصی تمام مدیران مرتبط با تنظیم بازار لغو شده است، افزود: گزارش نهادهای متولی به فرمانداری باید کامل منظم و مستمر باشد.

در ادامه، مدیران حاضر در جلسه، گزارش عملکرد خود در زمینه نظارت های انجام شده را ارائه کردند.