به گزارش صفیر گیلان؛ مهندس فتح اللهی فرماندار شهرستان صومعه سرا در جلسه ستاد ارتحال حضرت امام(ره) که صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شدضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات ،  با اشاره به اینکه این جلسه اولین جلسه رسمی واداری شهرستان صومعه سرا بعد از انتخابات است گفت، […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛ مهندس فتح اللهی فرماندار شهرستان صومعه سرا در جلسه ستاد ارتحال حضرت امام(ره) که صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شدضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات ،  با اشاره به اینکه این جلسه اولین جلسه رسمی واداری شهرستان صومعه سرا بعد از انتخابات است گفت، حضور پرشور ، حماسی و با بصیرت مردم در پای صندوقهای رای، لبیک دیگری به ندای رهبر فرزانه انقلاب بود که ملت ایران از این فرصت به بهترین شکل برای نشان داده حمایت همه جانبه خود از انقلاب اسلامی ایران استفاده نمودند.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه کشورهای بیگانه تمامی انتخابات ایران را رصد می کردند ، خاطر نشان کرد آرزوی بسیاری از کشورهاست که چنین انتخاباتی با این حجم از حضور مردم داشته باشند که حضور کمرنگ پیام عدم رضایتمندی از حکومت را بدنبال دارد.

فتح اللهی حضور ومشارکت  ۴۲ میلیونی مردم را نشان از همراهی همه جانبه ، همدلی و مطیع بودن امر رهبری دانست و بیان کرد قدردانی و تشکر از مردمی که در تمام فراز و نشیب های بعد انقلاب همراه و پشتیبان نظام بودند واجب است.

وی ضمن تبریک مجدد به جناب دکتر روحانی به جهت پیروزی در انتخابات اظهار کرد؛ مردم به برنامه های خوب و عملکرد مثبت رای دادند چرا که دوست دارند در تعیین سرنوشت خود مشارکت کنند.

فرماندار صومعه سرا خاطر نشان کرد در شهرستان صومعه سرا مشارکت ۹۵ درصدی رقم خورد که این رقم رشد ۱۰ درصدی نسبت به دوره گذشته د اشت.

فتح اللهی در ادامه از تقارن ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و ماه مبارک رمضان سخن گفت و تصریح کرد این تقارن سبب شد تا کاروانهای پیاده و سواره به مرقد مطهر حضرت امام(ره) امسال برگزار نشود و در عوض برنامه های مختلف شهرستانی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با ایمانی قوی وعزمی راسخ انقلاب اسلامی ایران را به ثمر رساند ، افزود؛ بیان گذار کبیر انقلاب با دستان خالی ولی با قدرتی الهی در دلها نفوذ کرد و یک حرکت عظیم به راه انداخت.

فرماندار صومعه سرا ادامه داد، خداوند همراه این انقلاب است وبا وجود همه ترورها، دسیسه ها، جنگ تحمیلی و …همچنان انقلاب اسلامی پایدار و استوار است و این یعنی نظام ما یک نظام الهی است.

فتح اللهی خاطر نشان کرد دشمن امروز در حال جلوگیری از صدور انقلاب و تفکر انقلابی به دیگر کشورهاست .

وی در پایان ضمن تاکید بر روی کار آمدن دستگاهها در بزرگداشت ایام ارتحال جانگداز و ملکوتی امام خمینی(ره) بر گوشه ای از فعالیتهایی که میتوان در راستای این ستاد قدم برداشت اشاره نمود.