به گزارش صفیر گیلان؛فرماندار شهرستان فومن در پیامی از عموم مردم همیشه در صحنه شهرستان فومن جهت شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت بعمل آورد. متن کامل پیام دکتر حسین اسمعیل پور به شرح ذیر است؛ بسم ا… الرحمن الرحیم انتخابات مظهر اراده ی […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛فرماندار شهرستان فومن در پیامی از عموم مردم همیشه در صحنه شهرستان فومن جهت شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت بعمل آورد.
متن کامل پیام دکتر حسین اسمعیل پور به شرح ذیر است؛
بسم ا… الرحمن الرحیم
انتخابات مظهر اراده ی ملت است و مردم فهیم و همیشه در صحنه شهرستان فومن در طی تمامی سالهای پس از پیروزی انقلاب با حضور حماسی خود از آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی ، امام راحل(ره) و شهدا دفاع کرده اند.
یقیناً حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، ضامن امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به فرموده مقام معظم رهبری، هر شخصی که در پایان این روز انتخاب شود در نهایت برنده اصلی انتخابات مردم عزیز ایران اسلامی خواهند بود.
مردم به عنوان یک وظیفه و تکلیف شرعی و عقلی برای تعیین سرنوشت خود در پای صندوق‌های رأی حضور پرخروش خواهند داشت تا دشمنان اسلام را مأیوس و اتحاد و اراده خود را به نمایش بگذارند.
اینجانب از تمامی مردم فرهیخته شهرستان دعوت می نمایم تا با حضور پرشور و حماسی خود در ۲۹ اردیبهشت ماه در پای صندوق های رأی ضمن انتخاب افراد اصلح و شایسته به عنوان نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری، به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شرکت آگاهانه در انتخابات لبیک گفته و افتخار دیگری را برای ایران اسلامی رقم زنند.

حسین اسمعیل پور
فرماندار شهرستان فومن