صفیر گیلان؛این پیرزن از بدقولی مسئولانی گفت که بارها به این خانواده ها قول مساعد داده بودند ولی پس از رفتن پشت گوششان را هم نگاه نکردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛چندی روز پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن یک‌ پیر زن با نوه خردسال خود در روستای گوراب پس در حال عبور از یک پل چوبی خطرناک بود و از مسئولان استمداد کمک کرده بودند.

این پیرزن از بدقولی مسئولانی گفته و اینکه  بارها به این خانواده ها قول مساعد داده بودند ولی پس از رفتن پشت سرشان را هم نگاه نکردند!و هر بار هم که این پل چوبی و خطرناک آسیب می دید توسط خود اهالی ترمیم می گردید.

وقتی در این بازدید فرمانده سپاه  با قدیمی های روستا تاریخ آن پل را ورق  زدیم دیدیم  این پل از زمان رضا شاه، اهالی از روی آن گذر کردند و جالب تر از همه اینکه  در یک قرن گذشته ،هیچ مسئولی از این پل بازدید نکرده است و امروز سرهنگ پاسدار محسن جعفری  اولین مسئولی بود که ازپل بازدید و نوید ساختش را داد.

اما اینبار سرهنگ محسن جعفری که به تازگی توسط فرمانده سپاه قدس گیلان بعنوان فرمانده سپاه شهرستان فومن منصوب گردیده و یکی از چهره های جوان و خوش فکر در سپاه قدس گیلان به شمار می‌رود، پس از انتشار این فیلم در فضای مجازی و عدم حضور سایر مسئولان شهرستان در محل مورد نظر به گوراب پس رفته و ضمن بازدید از این پل، با فراخوان مسئولان محلی طی ضرب العجل ۷۲ ساعته از دهیاری و بخشداری خواست تا عملیات اجرایی این پل آغاز و فوراً به بهره برداری رسد.

بر همین اساس از امروز بصورت فوری احداث این پل که با هزینه کمتر از بیست میلیون تومان ساخته خواهد شد در دستور کار دهیاری گوراب پس قرار گرفته است.

امیدواریم تمامی مسئولان کشور با حضور میدانی در بین مردم و شنیدن مشکلات و دردهای آنان به وعده های خود عمل کرده و مردم را نسبت به نظام ناامید نکنند.

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری