جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت،

مردم گیلان نگران خدمات بیمارستانی نباشند

  پرینت
مردم گیلان نگران خدمات بیمارستانی نباشند
شناسه خبر : 48172 | تاریخ انتشار : 20 مرداد 1400 - 15:19 | 350 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

صفیر گیلان؛معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در جمع خبرنگاران با اشاره به راه اندازی اورژانس پشتیبان در گیلان اظهار داشت: مردم نگران نباشند.تمام خدمات بیمارستانی در این مرکز ارائه می شود.

به گزارش صفیرگیلان ؛ دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی سفر خود به گیلان، پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از سالن اورژانس پشتیبان سایت دانشگاهی لاکان رشت در جمع خبرنگاران، با اشاره به خدمت رسانی مناسب حوزه سلامت گیلان به بیماران کرونایی خاطرنشان کرد: در این مرکز، تمامی خدمات بیمارستانی از جمله تخت بیمارستانی، مانیتورینگ، اکسیژن ساز و خدمات دارویی، مهیا است.

وی ادامه داد: این اورژانس پشتیبان هیچ تفاوتی با بیمارستان ندارد، در شرایط بحرانی می تواند نیاز استان را برآورده کند و به سرعت بیماران را تحت پوشش درمانی قرار دهد.

دکتر جان بابایی با بیان این مطلب که در دیگر استان های بحران زده نیز تمهیدات این چنینی انجام شده است، تصریح کرد: در استان هرمزگان و بوشهر نیز این مهم در حال انجام است.

این مقام مسوول در ادامه تاکید کرد؛ مردم برای خدمات بستری نگرانی نداشته باشند ما نیز نگران نیستیم بلکه تنها دغدغه ما دوری مردم از تجمعات و تولید بیمار است که متاسفانه منجر به از دست دادن عزیزانمان می شود‌.

وی در پایان یادآور شد: از همه ظرفیت ها و امکانات در جهت خدمت رسانی مطلوب به مردم استفاده خواهیم کرد و امیدواریم که مردم نیز با رعایت پروتکل ها و دوری از هر گونه تجمع، یاری رسان مدافعان سلامت و عزیزانی که صادقانه در راه خدمت رسانی تلاش می کنند، باشند.

***

بخوانید

 نامه خبرنگار فومنی خطاب به دکتر جان بابایی

خدمات دهی اورژانس بیمارستان فومن خطرناکتر از کرونا

****

عمده مشکل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن بخش اورژانس بیمارستان است /ترویج زایمان طبیعی از طریق ماماهای شاغل در بیمارستان /نداشتن مرکز جامع بیماریهای سرطان یکی از کمبودهای حوزه سلامت در استان گیلان

برچسب ها
نوشته های مشابه
بازدید رییس کل دادگستری گیلان از تالاب و صدور دستورات مقتضی
مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان برگزار شد
جشنواره «مدرسه عشق»با اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان به کار خود پایان داد
حمید نظرخواه علیسرایی شاعر، نویسنده، پژوهشگر فرهنگ عامه و روزنامه نگار ایرانی به عنوان عضو و رئیس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
توزیع ۲۷ هزار نهال توت بین نوغانداران فومنی
استقبال سرمایه گذاران چینی از بسته‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.