صفیر گیلان ،شفیعی ثابت به فرهنگ بالای گیلانیان و هشیاری و آگاهی آن در همه ادوار اشاره کرد و افزود: مردم این دیار از دیرباز تاکنون در همه صحنه های سرنوشت ساز پیشگام و استوار بوده و هستند.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان ؛سیدجواد شفیعی ثابت دبیر و سخنگوی  در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان نیز در این نشست با ابراز تاسف از حادثه تروریستی کرمان ،اظهار کرد: این حادثه نشان داد که دشمن همواره در تلاش است تا موجبات نگرانی مردم و بر هم زدن آرامش عمومی را فراهم کند.

وی برگزاری انتخابات و حضور پررنگ مردم در این رویداد سرنوشت ساز را از موضوعات مورد توجه دشمنان خواند و گفت: باید با حضور پرشور در انتخابات به دشمنان ثابت کنیم که سرسختانه برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی ایران و پاسداری از ارزش های آن اتحاد و انسجام داریم.
شفیعی ثابت به فرهنگ بالای گیلانیان و هشیاری و آگاهی آن در همه ادوار اشاره کرد و افزود: مردم این دیار از دیرباز تاکنون در همه صحنه های سرنوشت ساز پیشگام و استوار بوده و هستند.
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان با اشاره به تعداد شعب اخذ رای در استان و تدابیر اتخاذ شده برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات ، تصریح کرد: امنیت انتخابات و سهولت دسترسی مردم به شعب اخذ رای با دقت بالایی مورد توجه ستاد انتخابات استان است.
وی با تبیین قوانین و مقررات انتخاباتی برای اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ، عدالت محوری و پرهیز از هرگونه اقدام جانب دارانه را ضروری برشمرد.
ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری به همراه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری