صفیر گیلان،سردار علی عبدالهی در حاشیه دیدار با خانواده های شهیدان سید سجاد حسینی، سید حسن و سید حسین بقایی نژاد و ایرج حسین زاده در گفتگو با خبرنگاران، ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج و یاد و خاطره شهدای گرانقدر اظهار کرد: شهدا ضامن امنیت انقلاب و نظام اسلامی هستند.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان از رشت ؛ سردار سرتیپ پاسدار خلبان علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح،معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح در سفر یک روزه به رودبار با خانواده های شهیدان سید سجاد حسینی، سید حسن و سید حسین بقایی نژاد و ایرج حسین زاده دیدار و گفتگو کرد.

سردار علی عبدالهی در حاشیه دیدار با خانواده های شهیدان سید سجاد حسینی، سید حسن و سید حسین بقایی نژاد و ایرج حسین زاده در گفتگو با خبرنگاران، ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج و یاد و خاطره شهدای گرانقدر اظهار کرد: شهدا ضامن امنیت انقلاب و نظام اسلامی هستند.
وی با اشاره به سخنان گوهر بار شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر “شرط شهید شدن، شهیدن بودن است”، افزود: شهدای ما قبل از عملیات به آنها الهام می شد که می خواهند شهید شوند.
معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه عزت جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست، گفت: شهدای عزیز جانشان را در کف دست گذاشتند و جانانه جنگیدند و شهید شدند تا امروز در آرامش و آسایش باشیم.
سردار عبدالهی با تاکید بر اینکه در قبال شهدا وظیفه سنگینی داریم تصریح کرد: شهدای عزیز برای امنیت و آرامش ما جان دادند ما هم وظیفه داریم برای روشن نگه داشتن چراغ راه، منش و روش این عزیزان جانمان را فدا کنیم.
وی خطاب به مسئولان در قبال تعهد به خون شهدا، افزود: مسئولان با خدمت صادقانه به مردم، راه و روش شهدا را زنده نگه دارند.
معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح، خدمت صادقانه و دلسوزانه به مردم را بزرگترین خواسته شهدا از مسئولان دانست و بیان کرد: برای عزت و سربلندی کشور و نظام اسلامی در هر جایگاه و مسیولیتی که هستیم می بایست صادقانه به مردم و نظام خدمت کنیم.

گفتنی است، ادای احترام به مقام شامخ اولین شهید نهضت حضرت امام خمینی(ره) شهید سید یونس رودباری و یادمان سرلشکر خلبان شهید علی اقبالی دوگاهه از دیگر برنامه های سردار عبدالهی در این سفر بود.

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری