به گزارش صفیر گیلان؛دکتر ادگاردو روبین ، پژوهشگر و مبلغ مشهور آرژانتینی ، در نشست انقلاب اسلامی مقدمه اسلام جهانی در مسجد امام حسن(علیه السلام) شهرستان رودسر اظهار کرد : هدف خداوند با فرستادن انبیا، حضرت رسول اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) و قرآن کریم ساخت یک تمدن الهی بود . وی افزود : […]

 به گزارش صفیر گیلان؛دکتر ادگاردو روبین ، پژوهشگر و مبلغ مشهور آرژانتینی ، در نشست انقلاب اسلامی مقدمه اسلام جهانی در مسجد امام حسن(علیه السلام) شهرستان رودسر اظهار کرد : هدف خداوند با فرستادن انبیا، حضرت رسول اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) و قرآن کریم ساخت یک تمدن الهی بود .
وی افزود : پس از به انحراف رفتن بشریت در بهره برداری از انبیاء ، قران کریم و یازده امام معصوم ، خداوند حکیم حجت دوازدهم را از چشم مردم پنهان کرد .
این مبلغ آرژانتینی خاطرنشان کرد : مسئولیت بازسازی امت اسلامی اکنون بعد از تخریب و تحریف ساختار الهی به دست خود مسلمانان است .
وی در ادامه گفت : اگر تحقق حکومت الهی و بازسازی تمدن اسلامی صورت بگیرد، خداوند حجت دوازدهم و امام عصر(عجل الله تعالی فرجه شریف) را برای مردم آشکار کرده و به سوی مردم می فرستد .
دکتر ادگاردو روبین اعلام کرد : ما برای هزار و ۴۰۰ سال نمی دانستیم چه کار کنیم تا که خداوند یک شبه امام راحل به نام روح الله الموسوی خمینی به سوی مردم فرستاد .
وی اظهار داشت : امام راحل به عنوان یک عبد صالح قیام کرد تا قطعات ساختار الهی را که پراکنده ، تضعیف و تحریف شده بود برای ساخت تمدن الهی اسلام دوباره جمع آوری کرده و این تمدن را احیا کند .

این پژوهشگر اذعان کرد : توفیقاتی که به جمهوری اسلامی عنایت شده و آثاری که این نظام الهی در سطح بین اللمی داشته همه برای بازسازی تمدن الهی و مقدمه ای برای تشکیل حکومت الهی حضرت مهدی(عج) است .

وی یادآور شد : جمهوری اسلامی ایران عناصری را که خداوند متعال برای سعادت به بشریت داده بود و تحریف و سنتی و سوکولار شده بود را اصلاح کرده و در اختیار بشریت قرار داد .
روبین تاکید کرد : امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه) به دنیا نشان داد دین افیون ملتها نیست بلکه موتور محرک ملتها برای قیام علیه ظلم و طاغوت است.
وی گفت : پس از پیروزی انقلاب ، دنیا متوجه شد که دین قدرت متحول کردن تاریخ و مفاهیم و قلوب را دارد .
این مبلغ آرژانتینی با بیان اینکه تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ، آحاد امت اسلامی بی هدف زندگی می کردند ، گفت : پیروزی انقلاب اسلامی ، نیروی روانی ، اخلاقی ، ارزشی و عقیدتی به امت اسلامی تزریق کرد.
وی اظهار داشت : انقلاب اسلامی به مسلمانان جهان نشان داد که هدف ما مبارزه با ظلم ، ساخت تمدن اسلامی و احیای قران و سنت و بازسازی ساختار الهی معرفی شده از سوی پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) است .
روبین ، معرفی دشمن را از دیگر دستاوردهای مهم پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت : تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، ما در آرژانتین و آمریکای جنوبی عاشق چگوآرا بودیم .
وی خاطرنشان ساخت : انقلاب اسلامی راه را مشخص کرد و به بشریت فهماند کار ما غرق شدن در زندگی روزمره و لذات زندگی نیست ، کار ما بندگی خداوند و شناخت اهل بیت(ع) و پیروی از سیره آنان است.
این پژوهشگر در بخشی دیگر از سخنان خود اضافه کرد : انقلاب اسلامی ایران ، اسلام از مهجوریت درآورده و به زندگی مردم کشانده است به طوری که امروزه رسانه ای نیست درباره اسلام مطلبی منتشر نکند .
وی اعلام کرد : انقلاب اسلامی ، اسلام مهجور و مجهول را به گفتمان تبدیل کرده است و اکنون مرگ بر آمریکا در ایران یک شعار نیست یک حقیقت است .
این مبلغ آرژانتینی اظهار داشت : دشمنان اسلام ، اسلام را ناکارآمد معرفی کرده بودند اما انقلاب اسلامی با چهار میلیون دانشجو ، قدرت علمی و نظامی ، پیشرفت های پزشکی ، قدرت مقاومت و مهندسی معکوس خط بطلان بر ناکارآمدی اسلام کشید و دشمنان اسلام را دیوانه کرده است .
وی اذعان داشت : از دیگر عناصری که دشمنان اسلام را دیوانه کرده است عنصر ولایت فقیه است .
روبین افزود : در جمهوری اسلامی اگر کسی می خواهد در راس حکومت قرار بگیرد باید چهل سال درس بخواند و توسط فقهای جامعه که اسلام و قرآن و دین را می شناسند انتخاب شوند .
وی تاکید کرد : امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه) امت اسلام را که خواب بودند بیدار کرد . پراکندگی شیعیان را به وحدت تبدیل کرد و اکنون مسلمانان جهان محوری به نام ولایت فقیه و امت حزب الله دارند .
این مبلغ آرژانتینی گفت : انقلاب اسلامی اسلام را از ضعف بیرون آورد و مقتدر کرده است.
این پژوهشگر تصریح کرد : مسئولیت ما این است که الگوی جمهوری اسلامی را تقویت و به دیگر ملتها معرفی کنیم .
لازم بذکر است : دکتر سهیل اسعد «ادگاردو روبین» متولد ۱۹۷۱ میلادی از کشور آرژانتین و دارای دکتری تمدن اسلامی دانشگاه بیروت و دانش آموخته فلسفه و عرفان اسلامی از دانشگاه جامعه المصطفی(ص) است .