به گزارش صفیر گیلان؛طی یک مراسمی از فعالین محیط زیست شهرستان لاهیجان که در طی ادوار گذشته با تلاش های خود در قالب فعالیتهای مردمی وNGO با عنوان بوم بانان در جهت حفاظت ازمحیط زیست،فرهنگسازی وآموزشهای اجتماعی را به شکل بسیار مدرن وموردتایید درکشور انجام و پیگیری میکنند تجلیل شد. دراین مراسم از دو […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛طی یک مراسمی از فعالین محیط زیست شهرستان لاهیجان که در طی ادوار گذشته با تلاش های خود در قالب فعالیتهای مردمی وNGO با عنوان بوم بانان در جهت حفاظت ازمحیط زیست،فرهنگسازی وآموزشهای اجتماعی را به شکل بسیار مدرن وموردتایید درکشور انجام و پیگیری میکنند تجلیل شد.
دراین مراسم از دو عضو مجموعه منیژه صفری و صفر خوشحال به نمایندگی از دیگر اعضا و فعالین محیط زیست قدردانی گردید و در طول این مراسم ،اعضای شرکت کننده یکی از مهمترین عوامل موفقیت لاهیجان را مساعدت و همکاری صمیمانه مهندس جانبازی دانستند که همواره به شکلی قانونمند و تکریم فعالان عرصه های مختلف باایجادفضایی مناسب منجر به ورود مردم وجوانان در جهت سازمانهای مردم نهاد شده است.
انجمن بوم‌بانان در سال تحصیلی گذشته برای اولین باردر کشور توانست در زمینه آموزش حفظ و حراست از منابع خدادادی و محیط با همکاری مدارس وحمایت وهمکاری مسئولین از جمله فرماندار و برخی مسئولین برنامه ای نوین وموفق را از طریق یه انجمن مردمی انجام دهد .

این انجمن دویست با ساعت برنامه های آموزشی وبه همت مدیران شهری و دراختیارگذاشتن حداقل امکانات برنامه های بسیار مناسب و در شان شهرستان را تدارک ببیند.

تنظیم/مهرداد عوض محمدی