معاون سیاسی امنیتی اجتماعی  فرمانداری صومعه ضمن تقدیر مجدد از اولیاء شرکت کنندگان در هفتمین دوره مسابقات تخصصی رباتیک دانش آموزی  گفت:مسابقات رباتیک جام ابریشم زنگ نشاط اجتماعی  برای شهروندان  در سطح منطقه خودمان است.

اختصاصی/صفیر گیلان: آیین افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات رباتیک استان گیلان «جام ابریشم» صبح امروز (پنج شنبه ۴ اسفند ماه ۱۴۰۱)  با سخنرانی سید ایمان قربانی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی  فرمانداری صومعه سرا  در سالن فارابی اداره  ارشاد اسلامی صومعه سرا برگزار شد.
قربانی در این آیین ضمن عرض خیر مقدم حضور اولیاء و دانش آموزان  وظیفه مسئولان را خدمت و انجام کار برای مردم خواند و گفت:مقام معظم رهبری سه کلید واژه جهاد تبیین،علم و امید آفرینی  را در جامعه در گفتمانهای خود مورد تاکید قرار می دهد.
  معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری صومعه سرا با اشاره به اینکه تشریح جهاد تبیین برای دانش آموزان شاید سخت باشد گفت: جهاد تبیین یعنی راه علم را به دانش آموزان برای توسعه کشور در غالب کار گروهی و آموزشی فراهم کنیم.
قربانی به موقیت های جوانان ایران اسلامی در هوا فضا،موشکی و هسته ای که محصول همین مسابقات بوده اشاره و افزود:امروز وظیفه ماست در کنار هزاران طرح و برنامه ریزی دشمنان  ما نیز خود را مجهز کنیمو
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی  فرمانداری صومعه سرا ضمن تقدیر مجدد از اولیاء شرکت کنندگان در هفتمین دوره مسابقات تخصصی رباتیک دانش آموزی  گفت:مسابقات رباتیک جام ابریشم زنگ نشاط اجتماعی برای شهروندان در سطح منطقه خودمان است.
 وی تاکید کرد؛مسئولان و مدیران برای گستردگی این چنین فعالیتی در راستای  شکوفایی تفکرات و استعدادهای جامعه و محیط خود نگاه را ویژه تر کنند تا جامعه شاد را داشته باشیم.
این رقابت ها طی یک روز در سالن ورزشی هلال احمر شهرستان  با حضور دانش آموزان استان گیلان برگزار می شود.
گفتنی است آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان  مسابقات رباتیک «جام ابریشم» شهرستان صومعه سرا که توسط فرمانداری شهرستان برنامه ریزی شده  عصر امروز با حضور مهدی صفاتی فرماندار شهرستان و دلخوش نماینده و مسئولان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری