به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛الیاس قربانی پور مسئول روابط عمومی شهرداری فومن ضمن تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت:شهرداری فومن با توجه به اینکه مسئولیت کمیته فضا سازی و خدمات شهری ستاد دهه فجر  را دارد اقدام به فضا سازی در سطح شهر را دارد. قربانی پور با اشاره به […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛الیاس قربانی پور مسئول روابط عمومی شهرداری فومن ضمن تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت:شهرداری فومن با توجه به اینکه مسئولیت کمیته فضا سازی و خدمات شهری ستاد دهه فجر  را دارد اقدام به فضا سازی در سطح شهر را دارد.

photo_2017-01-28_09-39-59

قربانی پور با اشاره به اینکه در راستای برنامه ریزیها شهرداری فومن اقدام به بازسازی یادمان شهدا کرده گفت:همچنین این نهاد مردمی در جهت ارتقاء نشاط اجتماعی برنامه ریزی هایی را با حمایت ادارات شهرستان در برگزاری جشن شکوهمند انقلاب در پیش دارد.

مسئول روابط عمومی شهرداری فومن با بیان اینکه کمیته تخصصی تشکیل و با برنامه ریزی آذین بندی و چراغانی میدانهای اصلی و فرعی و خیابانها و سطح شهر می نماید.

قربانی پور به اماده سازی فضای شهرستان برای برگزاری راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن  اشاره و تاکید کرد؛ امیدواریم این  حضور پر شورمردمی با حال و هوای شهر پر شورتر از گذشته برگزار شود.

مسئول روابط عمومی شهرداری فومن به   انجام اقدامات شهرداری دراین ایام  اشاره وتصریح کرد:در دهه فجر امسال  افتتاح بزرگترین جایگاه CNG شهرستان را با حضور استاندار گیلان خواهیم داشت.

وی به یادمان کیومرث صابری فومنی*گل آقا* با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره و افزود: در بسیاری از برنامه های فرهنگی دهه فجر شهرداری فومن مشارکت دارد.

قربانی پور از افتتاح اسفالت معابر اصلی و فرعی شهر فومن در دهه فجر خبر داد و گفت:برخی از پروژه های شهرداری فومن میلیاردی هستند.

شایان به ذکر است که الیاس قربانی پور از جوانترین روابط عمومی شهردارهای استان گیلان  است که بیش از هشت سال در این پست در حال خدمت است.

photo_2017-01-28_09-40-04 photo_2017-01-28_09-40-08