به گزارش صفیر گیلان؛عبدالله پور با اشاره به توانمندی های دفاعی کشور ، گفت : امروز به صراحت می گوییم ، اگر همه دشمنان اسلام و دنیا با یکدیگرجمع گردند و دست به توطئه علیه جمهوری اسلامی کنند با یک اشاره رهبر معظم انقلاب ، تار و مار خواهند شد . به گزارش صفیر گیلان […]

به گزارش صفیر گیلان؛عبدالله پور با اشاره به توانمندی های دفاعی کشور ، گفت : امروز به صراحت می گوییم ، اگر همه دشمنان اسلام و دنیا با یکدیگرجمع گردند و دست به توطئه علیه جمهوری اسلامی کنند با یک اشاره رهبر معظم انقلاب ، تار و مار خواهند شد .
به گزارش صفیر گیلان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان گیلان ، سردار محمد عبدالله پور ، فرمانده سپاه قدس گیلان که بمناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی در جمع کارکنان اداره کل اوقاف و امورخیریه گیلان حضور داشت ، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی ، گفت : اعتقاد به حضرت فاطمه زهرا(س) یک اعتقاد سرسری نیست یک باور است ، همین پایداری نظام و کشور ما امروز با نگاه خانم فاطمه زهرا(س) می باشد ، در هر عملیاتی که به اسم این بانو بزرگ اسلام و ولایت بود قطعا پیروزی با لشگر اسلام بود و ما این موضوع را در زمان دفاع مقدس دیدیم .

وی همچنین افزود : فاطمیه اوج غربت اسلام و شیعه است و این خانم فاطمه زهرا(س) است که حامی ولایت بودند و این ولایت است که امروز کشور و نظام اسلامی را نگاه داشته ، ولایت فقیه مدار پیشرفت و آرامش کشور است .
 

عبدالله پور همچنین گفت : این انقلاب به تعبیر حضرت امام نوری از اسلام است و برای اینکه این پرچم به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت قائم(عج) برسد باید پاسداری و مبارزه کرد .
فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین گفت : امام خمینی(ره) بارها در قبل ، حین و حتی در زمان قبل از رحلت تاکید بر صاحب انقلاب بودن امام زمان(عج) داشتند و مهمترین نشانه آنکه با این همه نقشه ، توطئه و فشار که توسط دشمنان اعمال می شود این انقلاب هر روز بالنده تر و قدرتمندتر پیش می رود .
وی همچنین گفت : امروز دشمنان با نقشه ها و تحریم های اقتصادی و القائات به نسل جوان برای نا امید و دلسرد کردن مردم از انقلاب تلاش می کنند و میخواهند بر موج این نارضایتی سوار شوند ولی قطع به یقین بزودی همه این مشکلات حل ومرتفع خواهد شد .
عبدالله پور با اشاره به حوادث و تحولات منطقه افزود : استکبار با ظهور داعش می خواست با تشیع مبارزه کند زیرا اینان از نفوذ ، قدرت و شجاعت شیعه می ترسیدند ، حضرت امام پرورش یافته مکتب شیعه و اولاد حضرت زهرا(س) با رشادت بیان می کنند که آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند آنهم آمریکایی که در اوج قدرت بود .
فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین افزود : نظام سلطه از همین شجاعت می ترسد و هدف از بوجود آوردن داعش همین بود ، داعشی که در یک روز ۱۷۰۰ نفر سر می برید و کودکان را در جلوی پدر و مادر آنها می کشت و از این رعب و وحشت چهره دین را به دنیا چهره وحشت ترسیم کرد .

وی همچنین گفت : دشمنان برای این ملت نقشه ها و توطئه های زیادی کشیدند یکی از مهمترین آنها نا امید کردن مردم از انقلاب اسلامی است و ما باید خدای نکرده کاری نکنیم مردم را نا امید کنیم باید مشکلات مردم را حل کنیم .

عبدالله پور با اشاره به توانمندی های دفاعی کشور ، گفت : امروز به صراحت می گوییم ، اگر همه دشمنان اسلام و دنیا با یکدیگرجمع گردند و دست به توطئه علیه جمهوری اسلامی کنند با یک اشاره رهبر معظم انقلاب ، تار و مار خواهند شد این نشانه عجز و ناتوانی امروز در خلیج فارس به عینه و به شهادت خود نیروهای امریکایی مشاهده شده است و این نشانه اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران است .
فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین افزود : امروز چرا ما نمی توانیم مشکلات اقتصادی حل کنیم مگر چقدر این موضوع پیچیده است ؟ مسئله مهم این است که ما نباید کشور را به مدل غربی اداره کنیم باید با الگوی برداری دانش ، کشور را بصورت جهادی و انقلابی اداره نماییم .
وی همچنین با اشاره به تحولات بسیار خوب و ارزنده در مجموعه اوقاف و امورخیریه و گسترش بیش از بیش این تحولات ، گفت : امروز دشمنان رهبری انقلاب را نشانه گرفتند ، همه ضعف ها و کاستی ها در کشور را سریعا به ولایت فقیه و رهبری مرتبط می کنند ، ولی با قدرت می گوییم که ایشان یک شخصیت استثنایی است و بارها با درایت بی نظیر ایشان بسیاری از اتفاقات منطقه را به سود کشور رقم زدند و این حتی مورد اشاره دشمنان است .