فرماندار رشت گفت: علی رغم تذکراتی که‌بارها بیان شده، با بی توجهی تعدادی از کاندیداها همراه بود که تعدادی از آنها به مراجع قضایی معرفی شدند و تعدادی هم در حال معرفی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛،علی فتح اللهی در گفت و گو با خبرنگاران با انتقاد از بی اخلاقی تبلیغاتی ‌برخی از داوطلبین انتخابات شوراهای شهر در سطح شهرستان رشت، اظهارکرد: طبق دستورالعمل تبلیغات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی هر نامزد می تواند تبلیغاتی نظیر بنر را با ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ فقط در ستاد تبلیغات خود نصب کند.

فرماندار شهرستان رشت افزود: نصب بنر در اماکنی غیر از ستاد تبلیغات و زدن پوستر به صورت برچسب بر در و دیوار و اماکن عمومی و تابلوها و نظایر آن تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود و قطعا این موارد از رصد ناظرین ستاد انتخابات و مسئولان قضایی پنهان نخواهد ماند.

وی با اشاره به معرفی چندین کاندیدای متخلف به مراجع قضایی گفت: علی رغم تذکراتی که بارها بیان شده، با بی توجهی تعدادی از کاندیداها همراه بود که تعدادی از آنها به مراجع قضایی معرفی شدند و تعدادی هم در حال معرفی هستند.

فتح اللهی تاکید کرد: نصب هر گونه پوستر و عکس در دیگر نقاط شهر از جمله معابر عمومی و ساختمان ها و املاک دولتی و خصوصی، درختان و تابلوهای راهنمایی رانندگی ممنوع است و در صورت مشاهده ضمن مستند سازی با موارد تخلف برخورد قضایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در برگزاری انتخابات قانونمند و بی طرف با کسی تعارف نداریم و همه افراد یکسان هستند و باید در چارچوب قانون عمل کنند.