به گزارش صفیر گیلان؛ مهندس دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به همراه مهندس نبوی سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رشت با دکتر امام پناهی سرپرست فرمانداری شهرستان رشت دیدار و گفتگو کرد. در ابتدا مهندس حامد دائمی به برخی خدمات و فعالیت های بنیاد مسکن در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: […]

به گزارش صفیر گیلان؛ مهندس دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به همراه مهندس نبوی سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رشت با دکتر امام پناهی سرپرست فرمانداری شهرستان رشت دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدا مهندس حامد دائمی به برخی خدمات و فعالیت های بنیاد مسکن در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۳۱۰۰۰ واحد مسکونی روستایی مقاوم سازی شده است. وی ادامه داد:  با توجه به لزوم ساخت واحدهای مسکونی مقاوم و امن در مقابل خطرات حوادث طبیعی ، امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته و تلاش همکاران این نهاد انقلابی  در سال جاری  گام های موثرتری در جهت مقاوم سازی واحدهای روستایی در معرض آسیب برداریم. مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان  به  صدور سند مالکیت روستایی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تعداد ۲۷۹۴۶ فقره صدور  سند برای واحدهای مسکونی روستایی  و ۹۳۷ فقره برای واحدهای مسکونی شهری در شهرستان رشت صادر شده است.

مهندس دائمی یادآور شد: اجرای طرح هادی روستاها به منظور تامین عادلانه امکانات و ایجاد تسهیلات لازم به منظور بهبود عبور و مرور و ارتقاء شاخص‌های زیست محیطی انجام می‌پذیرد، که می توان گفت یکی از برنامه ها و اقدامات اساسی بنیاد مسکن به شمار می آید. وی بر گسترش تعاملات با فرمانداری شهرستان در راستای حل مشکلات روستائیان تاکید کرد.

در ادامه حمیدرضا امام پناهی ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند این نهاد انقلابی به برخی مشکلات روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: با  جلب مشارکت مردمی‌در عمران روستاها و ایجاد زمینه‌های مناسب توسعه ای، ایمن سازی سکونتگاهها و مقاوم سازی مسکن و تعامل ویژه با دستگاه های مرتبط می توان خدمات بیشتر و بهتر به روستائیان ارائه داد.