رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در شورای فنی این دانشگاه بر ضرورت تمهید مقدمات لازم جهت تجهیز کارگاه عملیات اجرایی پروژه‌های مشترک دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص)سپاه تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛صبح امروز نشست شورای فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، معاونین، جمعی از مدیران و سایر اعضای ستاد فنی در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.
در این نشست بر لزوم آمادگی همه‌جانبه ارکان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جهت اجرای پروژه‌های عمرانی ازجمله مرکز آموزشی و درمانی ۳۵۰ تخت خوابی جایگزین پورسینا و دانشکده پزشکی سایت لاکان با مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص)سپاه، تأکید شد.
دکتر سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست بر ضرورت احداث و توسعه مسکن متخصصین تأکید کرد.
وی با اشاره به انعقاد قرارداد همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص)سپاه، بر ضرورت همکاری همه‌جانبه برای تجهیز کارگاه جهت آغاز عملیات اجرایی تأکید کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین با اشاره به ظرفیت بیمارستان های سابق ۲۲ آبان و سیدالشهداء لاهیجان، بر ضرورت آماده‌سازی فضا جهت راه‌اندازی بخش‌های جراحی ،شیمی درمانی دیالیز و سوختگی در آنها تأکید کرد.
پیگیری تسریع راه‌اندازی آنژیوگرافی مرکز آموزشی و درمانی پورسینا، درون‌سپاری آزمایشگاه‌های بهداشتی و درمانی و همچنین موضوع انتقال دانشکده بهداشت، پرستاری و توان‌بخشی از دیگر موضوعاتی بود که در شورای فنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به آن اشاره و در خصوص آن‌ها بحث و تبادل‌نظر شد.