به گزارش صفیر گیلان؛میرشمس مومنی زاده با بیان اینکه در بیست روزی که به عنوان فرماندار بندرانزلی منصوب شده است جلسات زیادی را پشت سرگذاشته است، اظهار کرد: این جلسه را یکی از بهترین و مفیدترین جلسات می دانم زیرا به اعتقاد من ورزشکاران و اهالی ورزش سرمایه های عظیم و با ارزش هر شهرستان […]

به گزارش صفیر گیلان؛میرشمس مومنی زاده با بیان اینکه در بیست روزی که به عنوان فرماندار بندرانزلی منصوب شده است جلسات زیادی را پشت سرگذاشته است، اظهار کرد: این جلسه را یکی از بهترین و مفیدترین جلسات می دانم زیرا به اعتقاد من ورزشکاران و اهالی ورزش سرمایه های عظیم و با ارزش هر شهرستان هستند.

فرماندار بندرانزلی افزود: از کودکی با نام ملوان و ورزش انزلی مانوس بودیم، تمام مسابقات را از رادیو پیگیری می کردیم در واقع ملوان به نوعی برند شهرستان و استان گیلان در کشور است، در تمام رشته های ورزشی این استعداد وجود دارد و با برنامه ریزی صحیح می توان جایگاههای خوبی در ورزش کشور برای انزلی کسب کرد.

photo_2017-02-20_19-35-50

نماینده عالی دولت در بندرانزلی ضمن تاکید بر کمک همه جانبه فرمانداری با اداره ورزش و جوانان شهرستان، گفت: امیدواریم با تلاش، پیگیری و برنامه ریزی دقیق در پایان سال آینده به نقطه ای دست یابیم که افکار عمومی نیز بر پیشرفت  ورزش و امور جوانان شهرستان صحه بگذارند.

وی برگزاری منظم جلسات ستاد ساماندهی جوانان را امری مهم خواند و تصریح کرد: این جلسات نباید به صورت نمایشی تشکیل شوند بلکه باید خروج مثبتی برای امور جوانان در زمینه های مختلف زندگی آنها باشد و  علاقه مند هستم برنامه ای  جامع برای سال ۹۶ در این خصوص مدون شود.

مومنی زاده بر لزوم حمایت از باشگاه های خصوصی در شهرستان تاکید کرد و افزود: بخش خصوصی در ورزش نقش پررنگی ایفا میکند و با حمایت این بخش می توانیم هرچه بیشتر به رشد و توسعه اماکن ورزشی در بندرانزلی امیدوار باشیم.

فرماندار انزلی ادامه داد: توجه به ظرفیت ورزش های ساحلی، ورزش مدارس و دانشگاهها، ورزش واحدهای نظامی و انتظامی؛ می تواند به رشد و ارتقا سطح ورزشی شهرستان کمک شایانی داشته باشد که لازم است اداره ورزش بیش از گذشته در این امور دقت نماید.