ملوان به سقوط فکر نمی‌کند/بدهی میلیاردی ملوان/ اتوبوس ملوان در اختیار نیروی دریایی

  پرینت
ملوان به سقوط فکر نمی‌کند/بدهی میلیاردی ملوان/ اتوبوس ملوان در اختیار نیروی دریایی
شناسه خبر : 30213 | تاریخ انتشار : 30 مهر 1398 - 15:22 | 289767 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارش صفیر گیلان، نشست خبری پژمان نوری و مازیار زارع مدیران باشگاه ملوان با اصحاب رسانه عصر امروز در محل سالن اجلاس هتل جهانگردی انزلی برگزار شد. مشکلات عدیده باشگاه ملوان عامل بازگشت به این تیم شد مالک باشگاه ملوان انزلی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه مشکلات عدیده باشگاه ملوان […]

مشکلات عدیده باشگاه ملوان عامل بازگشت به این تیم شد

مالک باشگاه ملوان انزلی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه مشکلات عدیده باشگاه ملوان باعث بازگشت دوباره به عرصه فوتبال شد، اظهار کرد: پس از آویختن کفش‌هایم و خداحافظی از فوتبال قهرمانی می‌خواستم چند صباحی در کنار خانواده سپری کنم ولی مشکلات ملوان باعث شد احساس مسؤولیت کرده و به این تیم بازگردم.

پژمان نوری با تأکید بر بازیکنان مستعد ملوان انزلی گفت: تیممان کمی دیر تمرینات خود را شروع کرده و زمان را از دست دادیم، جوانانه‌ای خوبی در ملوان حضور دارند و برای موفقیت ملوان باید همدل و متحد شویم.

وی با تأکید بر اینکه علاقه مردم باعث حضور دوباره در ملوان شده است، تصریح کرد: ملوان مشکل روحی روانی دارد و مهم‌ترین دلیل این مشکل، نحوه قراردادی است که مدیران قبلی با بازیکنان منعقد کردند.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال ملوان انزلی با اشاره به اینکه تاکنون ۴۰۰ میلیون تومان برای ملوان هزینه کرده‌اند، افزود: اهل سیاست نبوده و از تمامی افراد یاری می‌طلبیم، تاکنون برای خودم از هیچ مقام و مسؤولی چیزی نخواسته‌ام و برای کمک به ملوان از همه افراد دعوت می‌کنم.

۵۰ سال دوم باشگاه ملوان، دوران شکوفایی و حرکت به سمت حرفه‌ای‌گری خواهد بود

نوری با بیان اینکه ۵۰ سال دوم باشگاه ملوان دوران شکوفایی و حرکت به سمت حرفه‌ای‌گری خواهد بود، تصریح کرد: برنامه‌های مدونی برای دستیابی به درآمد پایدار مدنظر داریم ولی برای رسیدن به نقطه نیاز داریم مسؤولین بخشی از کار را به دست گرفته و موانع را از راهمان حذف کنند.

وی با اشاره به اینکه قراردادش را به باشگاه ملوان بخشیده است، گفت: آقایان احمدزاده و زارع نیز قراردادهای خود را بخشیده‌اند، پیشکسوتان و بومی‌های ملوان حدود ۹ میلیارد تومان از این باشگاه طلبکار هستند که با بخشیدن قراردادهای خود می‌توانند باشگاه را از این وضعیت بحرانی بیرون بیاورند.

مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی از تدارک برنامه‌های ویژه در جشن ۵۰ سالگی این باشگاه خبر داد و افزود: به دنبال مجوز آکادمی از سوی فدراسیون فوتبال هستیم و این مهم برای نخستین بار در فوتبال ایران انجام می‌شود، از مسؤولین درخواست رسیدگی به وضعیت ورزشگاه تختی انزلی را دارم و این ورزشگاه نقش پررنگی در موفقیت‌های ملوان ایفا می‌کند.

نوری با بیان اینکه فوتبال ملوان از هفته نهم تغییر می‌کند، تصریح کرد: در زمان آقای میرابی رفت‌وآمدهای بازیکنان بدون حساب‌وکتاب بود.

اعلام آمادگی برای بازگشت به مستطیل سبز

وی با اشاره به اینکه برای حضور به‌عنوان بازیکن در مستطیل سبز نظر آقای احمدزاده مهم است، گفت: به دلیل شعار جوان‌گرایی در تیم، حضورم به‌عنوان بازیکن چندان جالب به نظر نمی‌رسید ولی اگر تکلیف بر این باشد که حضورم حتی به‌اندازه ۱۰ دقیقه می‌تواند به تیم کمک کند، علیرغم نداشتن تمرین، حاضر به بازگشت به مستطیل سبز هستم.

مالک باشگاه ملوان انزلی با رد مباحثی مبنی بر اخراج احمدزاده از ملوان تصریح کرد: به‌هیچ‌وجه به تیم فشار نمی‌آوریم و با شرایط فعلی ملوان کسی نمی‌تواند بهتر از این کار کند، آقای احمدزاده تمام زندگی خود را برای ملوان گذاشته‌اند و به عدم نتیجه‌گیری و تغییر کادر فنی فکر نمی‌کنیم.

نوری با اشاره به اینکه اتوبوس باشگاه ملوان در اختیار نیروی دریایی ارتش است، گفت: امیدوارم با کمک مسؤولین نیروی دریایی، این اتوبوس تعمیر شده و در اختیار باشگاه قرار بگیرد.

تعیین مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی

وی از تعیین مدیرعامل باشگاه ملوان خبر داد و افزود: ظرف روزهای آتی یک اتاق فکر از افراد خوش‌نام تشکیل می‌دهیم و کارها را با مشورت این اتاق فکر پیش می‌بریم، مدیرعامل باشگاه ملوان نیز ظرف روزهای آتی مشخص می‌شود.

مالک باشگاه ملوان انزلی با اشاره به سیاست جوان‌گرایی در تیم ملوان گفت: چند بازیکن باتجربه به این تیم اضافه‌شده و تیم متحول می‌شود، خانم‌ها به‌اندازه آقایان در ملوان حق دارند و به تیم بانوان کمک می‌کنیم.

نوری با بیان اینکه ملوان به دلیل هوادارانش به سرنوشت پاس دچار نشد، افزود: هزینه‌های تیم بانوان ملوان توسط یکی از هواداران خوش‌نام ملوانی تأمین‌شده است، به‌زودی رستوران باشگاه ملوان راه‌اندازی شده و به دنبال درآمد پایدار برای باشگاه هستیم.

ملوان به سقوط فکر نمی‌کند

دیگر عضو مدیریت باشگاه ملوان نیز در این نشست با اشاره به اینکه زیر بیرق هیچ جناح سیاسی نمی‌رود، اظهار کرد: در مقطعی به دلیل وضعیت نامناسب ملوان، جو مسمومی در شهر به وجود آمده بود.

مازیار زارع با بیان اینکه با تفکر ورزشی به عرصه تیم‌داری ورود کرده است، گفت: آقای احمدزاده به جوان‌ها اعتماد کرده‌اند و بازیکنان جوان باید از این فرصت تاریخی به‌خوبی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه ملوان به سقوط فکر نمی‌کند، گفت: بازیکنان خوبی در ملوان حضور دارند و به‌زودی خود را به فوتبال کشورمان اثبات می‌کنند.

برچسب ها
نوشته های مشابه
مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.