به گزارش صفیر گیلان؛ملیکا رضازاده دختر نوجوان انزلی چی در دهمین زاد روزش در اقدامی زیبا با همراهی پدر و مادرش بخشی از ساحل زیبای انزلی را از زباله پاکسازی کرد . این دختر نوجوان در دهمین سالروز تولدش اقدام به جمع آوری ۱۰ کیسه زباله از بخشی از ساحل زیبای بندر انزلی کرد. ملیکا […]


به گزارش صفیر گیلان؛ملیکا رضازاده دختر نوجوان انزلی چی در دهمین زاد روزش در اقدامی زیبا با همراهی پدر و مادرش بخشی از ساحل زیبای انزلی را از زباله پاکسازی کرد .
این دختر نوجوان در دهمین سالروز تولدش اقدام به جمع آوری ۱۰ کیسه زباله از بخشی از ساحل زیبای بندر انزلی کرد. ملیکا خانم هدف از این اقدام خود را یادآوری مسوولیت تک تک انسان ها در قبال محیط زیست خود دانست.
3440479-5766933
لطیف جواهردشتی رییس اداره پارک ملی خشکی – دریایی بوجاق کیاشهر که در مراسمی به مناسبت هفته زمین پاک شرکت داشت با قدردانی از اقدام این دختر نوجوان ، فهم و شعور والای اورا ستود و آنرا ریشه در تربیت بالنده والدینش دانست .
جواهردشتی گفت آموزش علوم و فرهنگ محیط زیستی نسل فردای ما در اولویت اهداف سازمان حفاظت محیط زیست و در کانون توجه آن است و ابراز امیدواری کرد تا با پرورش کودکانی همچون ملیکا محیط زیستی پاکیزه و متعالی برای آیندگان به یادگار بگذاریم.
در حاشیه مراسم پاکسازی ساحل رودخانه سفیدرود در پارک ملی خشکی دریایی بوجاق کیاشهر از اقدام زیبای ملیکا خانم نیز با اهدای لوح و هدیه قدردانی شد.
در این مراسم که با همراهی انجمن بوم بانان گیلان ، انجمن حافظان محیط زیست سیاهکل ، انجمن رفتگران طبیعت گیلان ، موسسه محیط زیست سیاهکل – دیلمان و به میزبانی موسسه پیشگامان محیط زیست بندر کیاشهر و اداره پارک ملی بوجاق و شورای شهر بندر کیاشهر  انجام شد بخشی از ساحل رودخانه سفید رود از زباله پاکسازی شد.
82487837-71529479