معاونت امور فرهنگی و رسانه ای “اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان  خطاب به خبرنگاران گفت:شما نگران کار خود هستید ولی رسالت خبرنگاری شما این شرایط را نگهداشته و ما در صدد ممیزی کردن رسانه ها و خبرنگاران هستیم تا رسانه های فعال  با تولید محتوایی پای کار باشند.

اختصاصی/صفیر گیلان؛نشست مدیران رسانه های دارای مجوز شهرستان فومن و خبرنگاران عصر امروز با حضور فکور فرماندار فومن کاظم فلاحی  ” معاونت امور فرهنگی و رسانه ای “اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان  و خانم باقری پور کارشناس مسوول امور رسانه و تبلیغات  و همچنین نیک انجام سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد و معاونین فرمانداری فومن برگزار شد .

فلاحی معاونت امور فرهنگی و رسانه ای “اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بحث رسانه در دنیای امروز را یک رکن پیچیده  دانست و گفت:امروز ما در جمع رسانه ها و خبرنگاران شهرستان فومن دریافتیم که مطالبات شما هم پیچیده است و مسئولان باید تلاش بیشتری و فعالیت بیشتر داشته باشند تا عملکردشان  بیشتر بازخورد داشته باشد.

وی فعالیت رسانه را در دولت ها با کش و قوس و چالش  فراوان خواند و گفت؛ بنده  سالها در حوزه اقتصاد  رسانه بودم و اقتصاد و تاثیر آن را  بر روی رسانه ها میدانم.

وی افزود؛با جدیت می توان فرایند را تغییر داد و باید موضوعات تمرکزپیدا کند به سمت رسانه ها و اگر اختیارات در محدودیت نباشد و ما در شورای اطلاع رسانی با برنامه ریزی که انجام شده اقتصاد رسانه را تقویت و ثمرات را شما  در آِنده خواهید دید.

فلاحی موضوعات مطرح شده در حوزه آگهی و سر و سمان دادن به آن  را یک دغدغه خواند و گفت:بزودی اتفاقات خوب در  حوزه رسانه طبق برنامه  ریزی رخ خواهد داد و  مشکلات  اگر چه زیاد است و ما در حوزه مالی هم مشکل داریم ولی قول می دهیم که مطالبات شما را رفع کنیم.

معاونت امور فرهنگی و رسانه ای “اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان  خطاب به خبرنگاران گفت:شما نگران کار خود هستید ولی رسالت خبرنگاری شما این شرایط را نگهداشته و ما در صدد ممیزی کردن رسانه ها و خبرنگاران هستیم تا رسانه های فعال با تولید محتوایی پویا  پای کار باشند و کاهش شکاف رسانه ای  را داشته باشم.

فلاحی با بیان اینکه ما سالهاست در ارشاد هستیم و حرف شما هم پر محتوا و هم وزن دار است امیدوار شد تا مسیر ها برای رسانه های گیلان هموارتر شود تا جامعه هم از این رسالت بهرمند گردد.

 

  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری