صفیر گیلان،مشاور رئیس جمهور برخی راهبردهای دبیرخانه مناطق آزاد را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بازگرداندن این مناطق به جایگاه و مسیر اصلی خود در راستای افزایش میزان تولید و صادرات از جمله راهبردهای دبیرخانه مناطق آزاد است.

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان؛سعید محمد در حاشیه بازدید  بندر کاسپین با اشاره به برخی مشکلات و چالش‌های در مناطق آزاد کشور، اظهار کرد: این مشکلات و چالش‌ها ریشه یابی شده است.

وی با بیان اینکه راهکارهای برون رفت از این چالش‌ها نیز احصا شده است، گفت: یکی از مهمترین ساز و کارها اجرای دقیق و تحقق شرح وظایف مناطق و قوانین است.

مشاور رئیس جمهوری با اشاره به اینکه این موضوع در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: این مناطق می‌تواند ریل گذار توسعه در استان‌های باشد و باید شتاب بیشتری بگیرد.

وی به نقش مهم این مناطق در بهبود اقتصاد و معیشت اشاره و اضافه کرد: این موضوع یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری و در دستور کار قرار دارد.

سعید محمد  با اشاره به ظرفیت‌های بالا در مناطق آزاد اظهار داشت: مردم گیلان شایسته بهره‌مندی از امکانات رفاهی، زیرساختی و اقتصادی بیشتر و توسعه‌ یافته‌تر هستند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اشاره به اهمیت تبادل نظر بین مناطق آزاد و سپاه استان خاطرنشان کرد: لازم است راهکارها و ساز و کارهای همکاری مناطق آزاد و منطقه آزاد انزلی با سپاه استان گیلان به بحث و تبادل نظر گذاشته شود.

مشاور رئیس جمهور برخی راهبردهای دبیرخانه مناطق آزاد را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بازگرداندن این مناطق به جایگاه و مسیر اصلی خود در راستای افزایش میزان تولید و صادرات از جمله راهبردهای دبیرخانه مناطق آزاد است.

  • نویسنده : تنظیم،زلیخا صفری راسته کناری