به گزارش صفیر گیلان؛ پیش از ظهر امروز (۱۷خرداد) مراسم تودیع و معارفه فرماندار فومن با حضور استاندار گیلان، امام جمعه فومن،نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی،رئیس دادگستری و دادستان فومن ،فرمانده سپاهو فرمانده نیروی انتظامی  و کلیه روسای ادارات این شهرستان در سالن جلسات آیت الله بهجت فومنی(ره) فرمانداری شهرستان فومن برگزار […]

به گزارش صفیر گیلان؛ پیش از ظهر امروز (۱۷خرداد) مراسم تودیع و معارفه فرماندار فومن با حضور استاندار گیلان، امام جمعه فومن،نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی،رئیس دادگستری و دادستان فومن ،فرمانده سپاهو فرمانده نیروی انتظامی  و کلیه روسای ادارات این شهرستان در سالن جلسات آیت الله بهجت فومنی(ره) فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد مهدی افتخاری، نماینده مردم فومن و شفت با بیان اینکه مردم ما غیورمردان و زنانی هستند که در سخت‌ترین شرایط  پا به پای مسئولان حرکت کردند و یار و یاور نظام بودند گفت: به فرموده امام حسین(علیه السلام)، حل مشکلات مردم و فروتنی سبب افزودن مقام و اخلاق نیک و جوانمردی سبب منفعت می‌شود.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ناامید شدن از رحمت الهی بزرگترین گناه است، گفت: ما نباید رحمت الهی را نادیده بگیریم و ناامید شویم و در این راستا هم نباید مردم را در رفع مشکلات ناامید کنیم.

حجت‌الاسلام افتخاری با بیان اینکه ارباب رجوع  و احترام به آنها باید اولین حرکت  نهادها و ارگان‌ها باشد، تصریح کرد: مردم به من اعتماد کردند و من نظارت است و من با کارگروهایی که دارم  بر عملکرد نهادها  و ارگان ها را  مکتوب دارم .

وی تاکید کرد؛ مردم را ناامید نکنیم و  شب قدر را در پیش داریم و رحمت الهی را نادیده نگیریم و امروز وظیفه ما دو چندان است و باید خدمت خود را به مردم افزایش دهیم .

 وی با اشاره به اینکه ؛نهادها و مسئولان دقت کنند تا تکریم بر ارباب رجوع سلیقه ای نباشد گفت:گاهی برای رشد کردن سختی برای فهمیدن شکست و برای به دست اوردن باید از دست داد و خواستن پایان هر نتوانستن است .

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سال تولید و حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: خیلی بد است که بازاریان مالیات را در این شهرستان بدهند اما خرید ادارات و مسئولان از شهرستان‌های دیگر باشد.

حجت‌الاسلام افتخاری با تاکید بر اینکه نباید نسبت به بازار شهرستان بی تفاوت باشیم، افزود: هر نوع خرید و لوازم برای ادارات در راستای رونق بازاریان از این شهرستان انجام شود.

وی با اشاره به تسریع در پروژه‌های عمرانی فومن و شفت، گفت: از استاندار گیلان انتظار می‌رود با حضور در این شهرستان نسبت به پروژه‌های عمرانی این دو شهرستان توجه ویژه داشته باشد.

نماینده مردم فومن وشفت با تاکید بر اینکه زمان قابل پس انداز نیست و ما هر روز که می گذرد زمان را از دست می دهیم گفت:تصریح در کارهای عمرانی اولویت اول ما باشد.

حجت الاسلام افتخاری از دکتر شریعتی نقل کرد؛«مواظب قضاوتهایمان باشیم »زیرا برای کسی که می فهمد هیچ توضیحی لازم نیست و برای کسی که نمی فهمد هر توضیحی اضافه است  ،انان که می فهمند عزاب می کشند  و انهایی که نمی فهمند  عزاب می دهند  مهم نیست که چه مدرکی داری مهم این است که چه درکی داری./زلیخا صفری