اختصاصی/صفیر گیلان؛معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با اشاره با اینکه اولین چیزی که سبب بی‌اعتبار کردن رسانه می‌شود منفعت طلبی آن است، افزود: در آستانه انتخابات هستیم و یک رسانه در تراز انقلاب دنبال منفعت طلبی، رقابت کاذب، وابستگی گروهی، حزبی، قومی، مذهبی و… نیست.

اختصاصی/صفیر گیلان؛رویداد۲۴ ساعته «جام رسانه امید» حرکت تحولی در راستای جهاد تبیین با رویکرد مطالبه گری و امید آفرینی است که توسط سازمان بسیج رسانه استان گیلان امروز سه شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ درمرکز تداوم آموزش آیت‌الله بهجت همراه با بازدید از کارخانه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۷ عصر برگزار شد.

سرهنگ احمدرضا منشوری معاون هماهنگ کننده سپاه قدس استان گیلان  با اشاره با اینکه رویداد “جام رسانه امید” جهشی برای تولید محتوا در موضوع رسانه است، اظهار کرد: سیاست نفوذ دشمن بر پایه آسیب به صورت عمومی و آسیب به صورت رسانه‌ای است، دشمن از طریق علم و فناوری نفوذ پیدا می‌کند و کارهای تخریبی را انجام می‌دهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم بصیرت افزایی و شناخت دشمن در ابعاد مختلف بیان کرد: شناخت ترفندهای تخریبی رسانه‌ای دشمن، آگاهی بخشی اجتماعی و همچنین توجه به خواسته‌های جوانان در بخش‌های مختلف می‌تواند دامنه نفوذ و اثرگذاری رسانه‌ای دشمن کاهش دهد.

منشوری با اشاره به اینکه نفوذ دشمن به سمت زنان جامعه است افزود: آزادی کلمه مقدسی است، برهنگی و ول انگاری معنای آزادی نمی‌دهد؛ دشمنان با چیزهای نادرست این کلمه را نجس کردند و با بهره کشی از احساسات و عواطف زنانه و جوانان به بهانه آزادی دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است..

وی به سرعت بالای تغییرات جهان و نقش رسانه‌ها در تحولات اشاره کرد و گفت: امروز شاید نتوان امر به معروف و نهی از منکر را رو در رو انجام داد اما اصحاب رسانه می‌تواند با قلم خود که قلم و اندیشه انقلابی است این کار را انجام دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ، اصحاب رسانه و خبرنگاران با تولید محتوا و با نگاشتن مطالب ارزنده با سرفصل‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اعتقادی عَلَم امر به معرف و نهی از منکر را بر دوش بگیرند ادامه داد: امیدآفرینی و جهاد تبیین محور کار رسانه‌ها قرار گیرد وتولیدات رسانه‌ای خبرنگاران مطالبه گری بر پایه وحدت آفرینی باشد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با اشاره با اینکه اولین چیزی که سبب بی‌اعتبار کردن رسانه می‌شود منفعت طلبی آن است، افزود: در آستانه انتخابات هستیم و یک رسانه در تراز انقلاب دنبال منفعت طلبی، رقابت کاذب، وابستگی گروهی، حزبی، قومی، مذهبی و… نیست.

وی با تاکید بر اینکه رسانه با احساسات، عواطف و عقلانیت مردم مستقیما ارتباط دارد،خواستار توجه رسانه‌ها به قوانین نظام‌ جمهوری اسلامی شد و افزود: اگر به قانون آگاهی نداشته باشید نمی‌توانید سوال کنید،در حالی که برای  آرام‌سازی دل‌های مردم و جامعه رسانه باید مطالبه‌گر باشد.

 

  • نویسنده : تنظیم،زلیخا صفری راسته کناری