به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛ فیروز فاضلی در همایش تقویت مشارکت حداکثری بانوان در انتخابات پیش رو در مجتمع خاتم الانبیاء رشت با اشاره به اینکه  سخنرانی خانم ها ابرو فراغ و رفیعی ومجری توانمند همایش  کامل و جامعه بود گفت: من ذهنیت علاء کلنگی نسبت به بانوان ندارم  و هرگز آقا و خانم نمی […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛ فیروز فاضلی در همایش تقویت مشارکت حداکثری بانوان در انتخابات پیش رو در مجتمع خاتم الانبیاء رشت با اشاره به اینکه  سخنرانی خانم ها ابرو فراغ و رفیعی ومجری توانمند همایش  کامل و جامعه بود گفت: من ذهنیت علاء کلنگی نسبت به بانوان ندارم  و هرگز آقا و خانم نمی گویم و انها را مقایسه نمی کنم چون در خانواده بانوان قوی داشتم.

وی با اشاره به اینکه خلقت واقعی با انتخابات رقم می خورد گفت:انتخابات یعنی می پذیریم  در دو راه چیزی و فردی  را برگزیده  که مسئولیت را بپذیرد.

ایشان انتخابات  را ذاتی و فلسفی خطیر خواند و گفت: کسی که انتخاب می شود باید پاسخ گو باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان  شرکت افزون بر ۱۵ هزار داوطلب شورا در گیلان را  نوید بخش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواند و گفت:به ازای هر ۱۶۳ نفر ما یک کاندید در شهر داریم.

فاضلی با بیان اینکه انسان ها به طور فطری  افراد حد وسط  را دوست داشته  و به اعتدال گرایش دارند، اظهار کرد: هیچ سیستمی را با تندروی نمی توان کنترل کرد چراکه انسان با اعتدال و گفت و گو می تواند بسیاری از مسائل را حل کند.

ایشان با اشاره به اینکه انسانها در خلاء زندگی نمی کنندپس یک کشور و ملت هم نمی تواند در خلاء زندگی کندگفت:  باید ملت  ایران در جهان دیده  شود و حرفهایی برای گفتن داشته باشند و در پستو نمانند زیرا گفتگو تبادل خرد است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه دستاوردهایی همچون برجام به واسطه همین گفت و گوها حاصل شده، اظهار کرد: برجام ، راه گفت و گوی جهانی را برای ما باز کرد و موجب شد که ایران اسلامی مخاطبان بیشتری داشته باشد.

دکترفاضلی با بیان اینکه به تجربه ثابت شده که هر جا ملت بیشتر حضور داشته باشند موفقیتها حاصل می شود گفت: خرد جمعی هرگز اشتباه نمی کند و منتخبان در انتخابات حاصل خرد جمعی هستند .