به گزارش صفیر گیلان؛ محمدمهدی تندگویان در آیین اختتامیه اولین دوره ملی توانمندسازی کارآفرینی و ‌انتخاب جوانان کارآفرین برتر کشورکه ظهر امروز در محل دهکده ساحلی بندرانزلی برگزار شدبا تاکید بر اینکه جوانان دستاوردهای خود را خوب حفظ کنند گفت:دولت نقش نظارت و حمایتی از کارآفرینان را دارد و جوانان خود نقش کلیدی در دستاوردهای حاصل […]

به گزارش صفیر گیلان؛ محمدمهدی تندگویان در آیین اختتامیه اولین دوره ملی توانمندسازی کارآفرینی و ‌انتخاب جوانان کارآفرین برتر کشورکه ظهر امروز در محل دهکده ساحلی بندرانزلی برگزار شدبا تاکید بر اینکه جوانان دستاوردهای خود را خوب حفظ کنند گفت:دولت نقش نظارت و حمایتی از کارآفرینان را دارد و جوانان خود نقش کلیدی در دستاوردهای حاصل شده دارند.

وی با تاکید بر لزوم اعتماد و حمایت از جوانان کارآفرین افزود: متاسفانه تاکنون وعده هایی که به جوانان داده شده، تحقق نیافته و برای جلب اعتماد جوانان، لازم است توجه ویژه ای شود تا این چالش مرتفع شود.

تندگویان با اشاره به اینکه ایران اسلامی بار دیگر توسط جوانان زنده شده و امید به آن بر می گردد، گفت: عضویت حدود یک هزار نفر از جوانان در شوراهای اسلامی شهر و روستا و ۵۰ نفر از جوانان در فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی، بیانگر اعتماد مردم در انتخاب جوانان است.

معاون وزیر ورزش و جوانان ضمن اشاره به کارنامه موفق استاندار گیلان به عنوان جوان ترین استاندار کشور و با بیان اینکه باید در انتصاب پست های اجرایی کشور از جوانان استفاده شود، تاکید کرد: اعتقادی به پست مشاور برای جوانان ندارم و باید از جوانان در پست های اجرایی استفاده شود .

وی تصریح کرد: با توجه به وجود فنآوری های نوین، جوانان امروز نسبت به جوانان گذشته توانمندتر بوده و بسیاری از دستاوردها در اختیار جوانان است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه جوانان شبکه های قدرتمند در حوزه فرهنگ،هنر،کار و … هستند گفت: جوانان دولت یارند و هر جا جوان ورود کند ما شاهد پیشرفت خواهیم بود و من از همین جا وزارت ورزش و جوانان را وزارت جوانان و ورزش اعلام می کنم .

تندگویان با بیان اینکه نرم افزارهای تولید شده به تنظیم بازار کشور کمک شایانی کرده، گفت: کارآفرینی در تشکل ها، راهگشای جوانان است و موجبات افزایش اشتغال آنان را پدید می آورد.

وی جوانان گیلان را دارای دستاوردهای خوبی در حوزه کارآفرینی دانست و افزود: معتقدم جوانان امروز یار و کمک حال دولت هستند و انتظار می رود برای حصول موفقیت های بیشتر، همپای دولت پیش بروند.

گفتنی است در پایان این مراسم، از چهار ایده برتر در حوزه کارآفرینی و ۱۲ کارآفرین برتر تجلیل شد./زلیخا صفری

IMG_9212

IMG_7953IMG_9069