هر کرسی شورای ششم شهر فومن ۶ رقیب دارد

مهندس علی پورخوش سعادت؛داشتن شهری ایمن نیازمند تعامل شهرداری با شورای کاردان و متخصص است/طرح بازنگری شهر فومن یک نیاز ضروری است

  پرینت
مهندس علی پورخوش سعادت؛داشتن شهری ایمن نیازمند تعامل شهرداری با شورای کاردان و متخصص است/طرح بازنگری شهر فومن یک نیاز ضروری است
شناسه خبر : 45177 | تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1400 - 16:50 | 576 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

صفیرگیلان؛مهندس علی پورخوش سعادت داشتن شهری ایمن را نیازمند تعامل شهرداری با شورای کاردان و متخصص واند و گفت:طرح بازنگری شهر فومن یک نیاز ضروری است زیرا بافت فرسوده در شهر زیاد است.

اختصاصی/صفیر گیلان؛انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاباتی است که در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران برگزار خواهد شد.

 یکی از رسالت‌های مهم ما رسانه‌ای ها، امیدآفرینی و برجسته‌سازی نقاط قوت شهر و استان و کشور  است و در این خصوص تولید خبرهای هوشمند و حرفه‌ای از رسانه‌ها انتظار می‌رود.

امروز خواسته‌ها و انتظارات مردم با حضور در پای صندوقهای رأی قابل تحقق است و رسانه‌ها باید در قالب‌های مختلف خبری، اندیشه سیاسی مردم را ارتقا دهند چراکه حضور در پای صندوقهای رأی به عنوان منبعی مطمئن برای رشد سیاسی هر کشوری شناخته می‌شود.

با این مقدمه گفتگو می کنیم با یکی از مهندسان عمران سازه که برای اولین بار از این حوزه در لیست ۳۰ نفر نامزد های انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر فومن در سال ۱۴۰۰ قرار گرفتند.

جایی که در حوزه شهرسازی فومن نه تا امروز  چنین افرادی را به خود دیده و نه پارلمانی برای این افراد  متخصص از حوزه نظام مهندسی ورود و نظارت و نه افرادی در بدنه شهرداری فومن و شورا با چنین تخصصی کار  کردند و این عدم حضور مهندسان عمرانی و شهرسازی و کار بلد باعث شده که امروز شهر فومن در نگاه عام شهری بیمار باشد.

 مهندس علی پور خوش سعادت با مدرک کارشناسی ارشد مهندسی عمران سازه و با تجربه ای که سابقه خدمت از سال ۸۰ در فازهای ۶و۷و۸ در پارس جنوبی عسلویه به عنوان تکنسین دفترفنی را دارد.

جوانی که همزمان سرپرستی دفتر فنی و  سرپرستی کارگاه فلز فازهای ۶و۷و۸ و همچنین ۹و۱۰ پتروشیمی مبین را داراست.

مهندس علی پور وش سعادت در گفتگو با خبرنگار صفیر گیلان گفت:شهرسازی عبارت است از مطالعهٔ طرح‌ریزی و توسعهٔ شهرها با در نظر گرفتن احتیاجات اجتماعی و اقتصادی با توجه به حداقل رساندن مشکلات شهری و پاسخ‌گویی به نیازهای عمومی جمعیت شهری،آنچه که به طور معمول در شهرسازی صورت می‌گیرد، طراحی، تقویت و تنظیم فضا به منظور ایجاد توسعه‌ای موزون است،دانش شهرسازی‌ به‌ بررسی‌ کلیه‌ تحولات‌ اجتماعی‌، اقتصادی‌، سیاسی‌ و فیزیکی‌ یک‌ شهر می‌پردازد و تلاش‌ می‌کند که‌ روابط‌ موجود در یک‌ شهر را در قالب‌ یک‌ نظام‌ هماهنگ‌، مدیریت‌ و سازماندهی‌ کند.

وی شهرداریها را متولی صدور پروانه ساختمانی خواند گفت: شهرداری باید ارتباط نردیک و تنگاتنگی با سازمان نظام مهندسی داشته باشد که تعمیق این رابطه و همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر منجر به ایجاد ساختمانهای با کیفیت بهتر می شود.

پورخوش سعادت تصریح کرد : اگر بین دو دستگاه شهرداری و نظام مهندسی ارتباط منطقی حاکم شود شاهد بهبود وضعیت ساخت و سازها در سطح شهرهای استان هم از نظر زیباسازی سیمای شهری و هم رعایت مقررات ملی ساختمان خواهیم بود.

مهندس علی پور خوش سعادت  نتیجه عملکرد مطلوب نظام مهندسی و شهرداریها را استحکام بناها و در نتیجه داشتن شهری امن دانست و بیان داشت:طرح بازنگری در شهر فومن یک نیاز ضروری است  و اگر در شورای ششم اتفاق نیافتد فومن برای همیشه در جا خواهد ماند.

دبیر انجمن انبوه سازان فومن تصریح کرد؛در شهرستان فومن ۱۹ روستای حاشیه شهر است که می توان برای وسعت شهر فومن از آنها بیشتر بهره و استفاده کرد که اگر این اتفاق صورت نگیرد م شهر فومن درجا خواهد زد .

“علی پور وش سعادت و دیگر سوابق”

از سوابق اجرایی وی همکاری با بخش عمران کمیته امداد فومن ،مسئول واحد عمران ناحیه ۳ رشت است.
وی در سال ۸۶ سرپرست کارگاه ویلا سازی شرکت نفت  جهت ساخت ۳۵۰ واحد ویلای به مدت ۲ سال درتنکابن بوده است.
از دیگر سوابق امور عملیاتی وی سرپرستی دفتر فنی شرکت بارژان برای محوطه سازی منطقه آزاد انزلی می باشد.
مهندس علی پور خوش سعادت همچنان سابقه سرپرستی دفترفنی و مسئول کارگاه مسکن مهر شهرستان صومعه سراو مدیر پروژه ۵۸۰ واحدی رشت را داردکه درسال ۹۰به بهره برداری رسیدند .

تنها کاندیدای مرتبط با تخصص در این دوره از انتخابات شورای شهر فومن از سال ۹۱ تا کنون با راه اندازی و مدیریت دفتر مهندسی پادرا و کلینیک ساختمانی پاسارگاد که حاصل آن ۹۶ واحد ویلایی بصورت پیمانکاری و نظارت بیش از۴۰۰ ساختمان ویلایی و ساخت چندین آپارتمان را درخدمت مردم شهر فومن بوده است.

شایان ذکر است که وی سابقه مسئولیت آزمایشگاه بتن سد نیروگاه سیکل ترکیبی سیابیشه چالوس و همچنین نقشه بردار پالایشگاه بزرگ نفت ستاره بندر عباس برای شرکت تابلیه از بزرگترین شرکت های پیمانکاری ایران را نیز داراست.

علی پور خوش سعادت عضو هیات موسس و عضو هیات مدیره و همچنان مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه و عمران فومن و همچنین عضو هیات موسس و نماینده تام الاختیار اتحادیه توسعه و عمران استان گیلان می‌باشد.

در کارنامه فعالیت های اجتماعی وی می توان به ۴ سال تلاش در حوزه ورزش در کمیته فوتسال فومن اشاره کرد.
این جوان با تجربه و کاربلد که از سوابق کاری قابل تاملی برخوردار است تنها با یک هدف پا در عرصه انتخابات شورای ششم نهاده و آن هم این است.

شعار مهندس علی پور وش سعادت…….” لذت توسعه شهری برای مردم ”

علی پور خوش سعادت درعین جوانی باتجربه ترین  و متخصص ترین کاندیدا در حوزه شهری بین سایر نامزدهای شورای ششمین دوره انتخابات شهر فومن است پس بیاییم به جوان شهر مان  اعتماد و شهر را از  بن بست ها آزاد کنیم.

تهیه و تنظیم/زلیخا صفری راسته کناری

  • نویسنده : زلیخا صفری راسته کناری
برچسب ها
نوشته های مشابه
شناخت درست از زمان و ظرفیت ها،شرط موفقیت در مسئولیت هاست
برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران از ۸ اردیبهشت ماه /رشد ۲۱۵ درصدی صدور کارت‌ بازرگانی در گیلان
سازمان‌های مردم نهاد نقش مهمی در مبارزه با شیوع آسیب اجتماعی اعتیاد دارند
خبر خوب/آغاز بیمه رایگان مادران روستایی واجد شرایط در گیلان
راهبر رسانه امید آفرینی و ایجاد انگیزه با کنش موثر در راستای تحقق شعار سال باشد
وقتی صحن مشهد الرضا گیلان پر زرق و برق تر از گذشته آینه عبادت و عرفان دلهای عاشق می شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.