امین جلایی گفت؛

موج سواری کشورهای حاشیه دریای کاسپین در دریا و ساحل گیلان

  پرینت
موج سواری کشورهای حاشیه دریای کاسپین در دریا و ساحل گیلان
شناسه خبر : 70598 | تاریخ انتشار : 20 خرداد 1402 - 20:30 | 155 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

نخستین جشنواره ورزش‌های دریایی و ساحلی شمال کشور در انزلی با اجرای ورزش آبی و تفریحی جت اسکی ، قایق موتوری و پدل بورد همراه بود که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

به گزارش  پایگاه خبری صفیر گیلان؛ نخستین جشنواره ورزش های دریایی و ساحلی شمال ایران به همت هیأت ورزش‌های دریایی و ساحلی گیلان و با مشارکت اداره کل بنادر ودریانوردی استان گیلان عصر پنجشنبه در اسکله گردشگری موج شکن بندرانزلی بندرانزلی برگزار شد

امین جلایی ،رئیس هیئت ورزش های دریایی و ساحلی گیلان از برگزاری مسابقات موج سواری کشورهای حاشیه دریای کاسپین در استان خبر داد و گفت: گیلان میزبان شایسته ای برای برگزاری مسابقات ورزش‌های دریایی و ساحلی ملی و بین المللی است.

جلایی با اشاره به نوپایی فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی و هیئت آن در استان افزود: فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی سابقه ۶ ماهه دارد و هیئت این ورزش در گیلان در ۳ ماهه گذشته راه اندازی شده است.

وی ارزش تجهیزات شرکت کننده در این جشنواره را ۲۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: باتوجه به اینکه کمیته ماهیگیری هیات ورزشهای دریایی جمعیت بیش از ۳۰ هزار نفر را تشکیل می‌دهد و رشته مهیج و پرطرفداری در استان گیلان محسوب می شود به زودی شاهد رویدادی با عنوان ماهیگیری خانوادگی در استخر لاهیجان خواهیم بود. ‌

جهانبخش آرمان ، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در آئین نخستین جشنواره ورزش‌های دریایی و ساحلی شمال کشور در انزلی، اظهار کرد: گیلان قابلیت‌های ارزشمندی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد که باید به آن پرداخت.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب ورزشی در گیلان، افزود: سواحل گیلان در بخش گردشگری و ورزشی بسیار مستعد است.

علی تاجبخش دبیرفدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی نیز با بیان اینکه گیلان به قطب ورزش‌های دریایی و ساحلی کشور تبدیل می‌شود، گفت: برگزاری بازی‌های دریایی و ساحلی در گیلان منجر به شور و نشاط و تقویت اشتغال و گردشگری در استان می شود.

تاجبخش با بیان اینکه ورزش‌های دریایی و ساحلی گستردگی‌های فراوانی دارد، اضافه کرد: ورزش‌های دریایی و ساحلی دارای توانمندی‌ها و قابلیت‌های بسیار خوبی است که باید به آن پرداخت.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه
جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی در حوزه نظارت گمرکات استان گیلان برگزار شد
آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد
رفع خاموشی های ناشی از حریق واحد های مسکونی و تجاری دهستان امام زاده ابراهیم شفت با سرعت در حال انجام است
پدر شهید ابراهیم عبدی از پیر خادمان اهل بیت(ع) آسمانی شد
آتش سوزی مهیب در تنها شهرک چوبی زیارتی ایران/صدها باب مغازه طعمه حریق شد
شهرک چوبی امامزاده ابراهیم شفت در شعله های آتش
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.