صفیر گیلان؛طی مراسمی مهندس موسی رمرودی به عنوان مدیرشعب بانک کشاورزی استان گیلان معرفی، و از ۳۵ سال خدمت صادقانه جناب آقای مهندس رضا نوری تقدیر شد .

به  گزارش صفیر گیلان؛ جلسه تودیع و معارفه مدیران ستادی بانک کشاورزی گیلان با حضور  مهندس وهب متقی نیا ریاست محترم هیات مدیره بانک کشاورزی ایران ، روسای شعب استان ، کارشناس مسئولین مدیریت و جمعی از مدیران سیستم بانکی برگزار و “مهندس موسی رمرودی ” به عنوان مدیر جدید شعب بانک کشاورزی گیلان معرفی و از تلاش های ۲ ساله جناب آقای مهندس رضا نوری در استان گیلان قدردانی شد .

متقی نیا؛بانک کشاورزی سازمانی خدمت محور

دراین مراسم مهندس متقی نیا با ابراز خرسندی از حضور خود دراستان ، از گیلان به عنوان دیار مردان بزرگ همچون میرزا کوچک خان جنگلی و مردان همیشه پیروز لشکر ۱۶ قدس و سرداران املاکی و خوش سیرت یاد کرد وخاطرنشان شد :شهیدان سند افتخار برای این استان و ایران اسلامی هستند ،
وی درادامه اظهار کرد : امروز تودیع و معارفه دو مدیر با تجربه و مدبر را دربانک کشاورزی گیلان داریم ، جناب رضا نوری از مدیران شایسته وباتجربه این بانک بودند و در طول مدیریت اثربخش خود کارنامه مطلوب و درخشانی را به ثبت رساندند واز مدیرانی ارزشمندی هستند که با عاقبت بخیری به افتخار بازنشستگی نائل شدند .

وی با بیان اینکه جناب مهندس رمرودی مدیری لایق، توانمند و شایسته در عرصه مدیران سیستم بانکی است اظهار امیدواری کرد با مدیریت هوشمندانه وثمربخش ایشان شاهد رشد شاخص های مدنظر در تمامی آیتم ها باشیم.

مهندس متقی نیادر ادامه به تشریح رویکرد های بانک کشاورزی پرداخت و گفت : پرداخت بیش از ۵۶ درصد از تسهیلات بخش کشاورزی در نظام بانکی توسط بانک کشاورزی صورت می گیرد و ۴۴ درصد باقی مانده این رقم از آن سایر بانک ها می باشد و این نشانگر این است که بانک کشاورزی با توجه به رسالتی که دارد در حوزه های معیشتی و تسهیلات خرد بیشتر فعالیت می کند .

متقی نیا با اعلام اینکه در سال جاری برای خرید گندم ۸۴ هزارمیلیارد تومان رقم پرداختی درکشور داشته ایم ، افزود : سهم نظام بانکی درپرداخت خرید گندم ۳۰ هزارمیلیارد تومان بوده که بانک کشاورزی به تنهایی ۱۵ هزار میلیارد تومان را پرداخت کرده است .

وی به رعایت قوانین حاکم بر سیستم بانکی تاکید کرد و افزود : گیلان در حوزه مشتریان شرکتی ظرفیت خوبی دارد و میتواند منابع ارزان قیمت و پایدار را در بخش مشتریان شرکتی جذب کند .

وی بانک کشاورزی را سازمانی خدمت محورعنوان کرد وگفت : بانک کشاورزی میراث و امانتی است که به دست ما رسیده وباید امانتدار صالحی برای سپردن آن به آیندگان باشیم.

گفتنی است برگزاری جلسه پرسش وپاسخ و بازدید از شعبه گلسار رشت از دیگر برنامه های سفر یک روزه رییس محترم هیات مدیره بانک در استان گیلان بود .