صفیر گیلان؛موفقیت ۱۰ نفر از معلمان مدارس سمای گیلان در اجرای طرح تربیت تفریحی

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان از رشت ؛دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان با اعلام خبر موفقیت ۱۰ نفر از معلمان مدارس سما ی واحد های رشت، لاهیجان و آستارا در طرح تربیت تفریحی سازمان سما کشور بیان کرد: طرح تربیتی در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و توسعه کمی و کیفی مدارس سما و همچنین سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی برنامه ریزی و اجرا شد.
تیمور آمار با بیان اینکه سازمان سما با بهرمندی از رویکردهای نوین آموزش و پرورشی از جمله تربیت تفریحی به دنبال تحول جدی در مدارس سما است.
وی افزود: در نخستین دوره اجرای طرح تربیت تفریحی۱۰ نفر از معلمان مدارس سما واحد های رشت، لاهیجان و آستارا توانستند با ارسال ایده و تجربه آموزشی و پرورشی خود جز نفرات برگزیده کشوری باشند.
آمار با بیان اینکه این طرح ویژه مدیران، مربیان، معلمان و کارکنان آموزشی در دوره های ابتدایی و متوسطه دوره اول برگزار شد افزود: خانم ها شکوفه همرنگ، حدیث امین، لیلا بازارگرد، راضیه برزگرزاده، معصومه فلاح و سوفیا ساویز از سما واحد رشت، مریم قنبری، زهرا پیله ور جاوید و محدثه رهبر از واحد لاهیجان و حمیده غلامرضایی از سما واحد آستارا نفرات برگزیده طرح تربیت تفریحی سازمان سما در کشور هستند.
دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان گیلان گفت: نفرات برتر این طرح در اردوی تخصصی روش های فعال تربیتی که مرداد ماه سال جاری در اردوگاه آموزشی و فرهنگی سازمان در چالوس برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد.