صفاتی با اشاره بر اینکه وظیفه مسئولین خدمت صادقانه به مردم است،خاطرنشان کرد:مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی باید یک مکتب شناخته شده برای مسئولین باشد تا همچنان که این سردار در عرصه محرومیت زدایی  گام برداشت حرکت کنند.

اختصاصی/صفیر گیلان؛مهدی صفاتی در آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه  که در سالن همایش های شهرداری صومعه سرا  و با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صومعه سرا برگزار شدبا بیان اینکه دولت سیزدهم با رویکرد مردمی و  براساس مدیریت جهادی و انقلابی پا به عرصه گذاشته است،اظهار کرد:مدیران دستگاههای اجرایی برای رفع مشکلات  با نگاه کار کردن و خدمت گذاری و مدیریت جهادی پا به عرصه بگذارند.

وی با بیان اینکه پشت میز نشینی، مغایر با مدیریت جهادی است گفت:سعی ما نیز بسان رئیس جمهور عزیز جناب رئیسی که شبانه روز در میان مردم مناطق مختلف کشور هستند حضور در میان مردم و در میدان است تا از نزدیک مشکلات را مشاهده کنیم و برای رفع مشکل گام برداریم..

سرپرست فرمانداری صومعه سرا با بیان اینکه بنده به شخص پشت میز نشین نیستم گفت: تمام موضوعاتی را که رسانه ها در شهرستان نقد و تحلیل کنند و تذکر دهند من با جان و دل پذیرا و بازدید می کنم.

وی خواستار شد تا رسانه ها وضعیت اعتباری شهرستان را ببینند و بعد نقد کنند گفت:فضای بهره گرفتن کشورهای بیگانه را با اخبار  در کشور باز نکنیم زیرا انها به ما رحم نمی کنند.

صفاتی با اشاره بر اینکه وظیفه مسئولین خدمت صادقانه به مردم است،خاطرنشان کرد:مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی باید یک مکتب شناخته شده برای مسئولین باشد تا همچنان که این سردار در عرصه محرومیت زدایی  گام برداشت حرکت کنند.

وی با بیان اینکه قطعی برق سالهای گذشته به یک معضل تبدیل شده بود که با تلاش های صورت گرفته تابستان امسال خاموشی نداشتیم،گفت:دولت سیزدهم در واکسیناسیون تحول ایجاد کرد.

سرپرست فرمانداری صومعه سرا با بیان اینکه با اطلاع رسانی های صورت گرفته،همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی از وضعیت قرمز کرونایی عبور کردیم،افزود:واکسیناسیون خانه به خانه،تزریق واکسن در پایگاه‌های سلامت در روستاها از جمله اقدامات دولت در راستای مبارزه با کرونا است که در سطح شهرستان در حال انجام است.

صفاتی شهرستان صومعه سرا را با ۲۸ هزار هکتار شالیزار و بیش از ۲۰۰ پهنه آبندان خواند و گفت:آبندانهای شهرستان در بهار و تابستان کمک حال کشاورزان بوده و در حال حاضر ۳پهنه آببندان در شهرستان در حال لایروبی است.

وی به موضوع خشکسالی و کاهش ذخیره آب سد سفید رود اشاره کرد وگفت:به دستور استاندار محترم گیلان قرارگاه جهادی مدیریت مصرف آب در استان و شهرستان ها تشکیل شد که با مدیریت، تلاش جهادی ایشان به ثمر نشست.

صفاتی  به مشکلات نان و آرد در شهرستان اشاره و افزود: امروز با گران شدن برخی اقلام و به ویژه اقلام غذایی ما شاهد صف طولانی نان باشیم.
 سرپرست فرمانداری صومعه سرا به پروژه های شهرستان در حوزه برق و مراکز بهداشت و درمان اشاره و افزود: امید آفرینی با زبان رسان  در جامعه منعکس شود.

میثم کیانی فر» شهردار صومعه سرا در این نشست ضمن تبریک به رسانه ها ،خواستار شد تا رسانه در جهت توسعه شهر صومعه سرا در کنار شهردار و اعضای شورای شهر باشد.

 وی افزود: این روز متعلق به شماست و ما امروز گوش می سپاریم به بیان مطالب شما و در آینده نزدیک در نشستی گزارش عملکر خواهیم داد.

همچنین محمد عربانی رئیس شورای شهر صومعه سرا  ضمن تقدیر از شهردار و اعضای شورا برای ترتیب دادن این نشست صمیمی گفت: رسانه چشم بیدار جامعه است و ما رابطه خوبی با رسانه ها داریم و در اتاق ما به روی همه به ویژه رسانه باز است.
  • نویسنده : تنظیم؛زلیخا صفری راسته کناری